همشهری آنلاین: تیم منتخب شوتوکان WSKF ایران (دانشگاه آزاد) با درخشش ملی‌پوشان خود به عنوان قهرمانی یازدهمین دوره پیکارهای جهانی این سبک دست یافت.

karate

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، این مسابقات با حضور 500 کاراته‌کا از کشورهای ایران، انگلیس، ایرلند، بلژیک، هلند، دانمارک، سوئیس، ایتالیا، رومانی، ترکیه، گرجستان، بلغارستان، ارمنستان، قزاقستان، ازبکستان، جمهوری آذربایجان، روسیه، اوکراین، قرقیزستان، هند، سریلانکا، آفریقای جنوبی، استرالیا، نیوزبلند، آمریکا، مکزیک، ونزوئلا، ژاپن، لبنان، امارات، کره جنوبی و جزایر موریس در شهر توکیو برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم ایران 10 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز را از آن خود کرد و به عنوان نخست دست یافت و تیم‌های ژاپن و ونزوئلا دوم وسوم شدند.

در بخش کومیته تیمی بزرگسالان، سعید احمدی، سعید حسنی‌پور، مهدی سلطانی و محمدرضا بخشی‌لو ترکیب تیم منتخب ایران را تشکیل داده و با غلبه برحریفان مطرحی چون ترکیه، ژاپن، ازبکستان، جمهوری آذربایجان و ونزوئلا به عنوان نخست دست یافتند.


حسنی‌پور و احمدی، ملی‌پوشان تیم ملی کاراته ایران که می‌بایست تا چندی دیگر در لیگ جهانی استانبول و بازی‌های کشورهای اسلامی حضور داشته باشند، فقط در بخش تیمی به رقابت پرداختند.

مهدی سلطانی بهترین عملکرد را بین نفرات اعزامی داشت و در وزن به اضافه 76 کیلوگرم و وزن آزاد کومیته، 2 مدال طلا را کسب کرد.

مدال‌های تیم شوتوکان WSKF ایران (دانشگاه آزاد) به شرح زیر کسب شد:

مدال طلا:

کومیته تیمی مردان/ بزرگسالان

کاتای تیمی مردان/ بزرگسالان

کاتای تیمی زنان/ بزرگسالان

"امیربهادر تدین"، کاتای انفرادی/ رده سنی 16 و 17 سال پسران

"عرفان فریدی"، کاتای انفرادی/ رده سنی 11 سال دختران

"غزل نادری"، کاتای انفرادی/ رده سنی 17 سال دختران

"مهدی سلطانی"، کومیته انفرادی مردان و وزن آزاد/ بزرگسالان


مدال نقره:

"علی صفدریان"، کومیته انفرادی/ رده سنی 14 و 15 سال

"سهیل صالحی‌فر"، کاتای انفرادی/ رده سنی 18 تا 20 سال

"احمد صافی"، کاتای انفرادی/ رده سنی پیشکسوتان


مدال برنز:


کاتای ترکیبی جوانان پسران

کومیته تیمی جوانان پسران

 

کد خبر 227806
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز