یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیمور علی‌عسگری در توضیح خبرهای منتشر شده در مورد حکم معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: به نظر می‌رسد که این مسئله ناشی از یک خبررسانی مشکوک باشد چون هنوز حکمی از سوی آقای روحانی برای این سمت ابلاغ نشده است.

ایسنا به نقل از قانون نوشت: وی با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره فرد مورد نظر روحانی برای معاونت پارلمانی‌اش، ابراز عقیده کرد که رئیس‌جمهور خودش فردی آگاه و آشنا به تخصص همکارانش است و می‌تواند تصمیم نهایی را بگیرد.

علی‌عسگری در پاسخ به این سوال که "آیا بهتر نبود معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور زودتر تعیین می‌شد تا شاید در روز رای اعتماد می‌توانست رایزنی‌های لازم را با نمایندگان داشته باشد؟"، تاکید کرد: نظر من هم همین است که اگر آقای روحانی حکم معاون پارلمانی را زودتر ابلاغ می‌کرد قطعا در اخذ رای اعتماد برای برخی وزرای پیشنهادی موثر بود.

وی افزود: چون برای من حکم معاون پارلمانی ابلاغ نشده است، روز رای‌ اعتماد به دلیل ناهماهنگی‌هایی،‌ اسمم به هیأت رئیسه برای حضور در صحن داده نشد و نتوانستم آن روز را در صحن باشم. شاید حضور من می‌توانست همان یک رای آقای نجفی را تایید کند تا ایشان رای اعتماد را کسب کند.

علی‌عسگری در پایان، مجددا خبر ابلاغ حکم معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور برای خودش را نادرست خواند اما این احتمال را که از سوی روحانی به این سمت منصوب شود منتفی ندانست.

کد خبر 227516
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز