همشهری آنلاین: معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ با بیان اینکه نظام آموزشی در نحوه پردازش و تبیین فرهنگ اسلام، بسیج و دفاع مقدس کم کاری کرده است گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران با گفتمان قرآن و اهل بیت(ع) بیداری اسلامی را دنبال و تلاش کنند.

به گزارش تسنیم، سردار رمضان شریف ظهر امروز در همایش تجلیل از اهالی رسانه استان اصفهان اظهار کرد: رسانه‌های ایران اسلامی دارای مولفه محتوایی بسیار قوی و بی‌همتایی هستند که صاحبان رسانه دیگر کشورها از آن بی‌بهره هستند.

وی رویداد انقلاب اسلامی در سال 57 به رهبری امام (ره) با گفتمان قرآن، پیامبر اعظم و اهل بیت را یک ویژگی برجسته دانست و تصریح کرد: ملت ایران باهمین گفتمان قرآن واهل بیت ( ع ) پیام سومی را به شرق وغرب جهان فرستاد که نه‌تنها در طول زمان کهنه نشد بلکه ادبیات جدیدی را در عرصه جهانی و رسانه‌ای پدید آورده که هر روز بر گستره آن اضافه می‌شود.

معاون تبلیغات روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در مقطع فعلی خبرنگاران باید در عرصه جنگ نرم و رسانه‌ای با استفاده ازهمین پیام وگفتمان برای بیداری انسان‌ها در سراسر جهان تلاش کنند.

وی انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ جهان دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی توانسته در مقابل ادبیات اتو کشیده و البته دروغین استعماری بایستد ودست غارتگر غربی را از منطقه قطع کند.

سردار شریف به محدویت‌های سخت افزاری هم اشاره کرد و گفت:هر چند از لحظ امکانات نسبت به طرف غربی کاستی‌هایی داریم ولی باید پیام خود را مطرح کنیم، چراکه مردمان سایر جهان از روند فعلی خسته شده‌اند و نیاز به گفتمان جدیدی دارند.

وی محتوای قابل انتقال گفتمان اسلام را بی‌نظیر خواند و گفت: عدم توجه جدی به گفتمان اسلام توسط مراکز آموزشی کشور مورد انتقاد ماست و نظام آموزشی در نحوه پردازش و تبیین فرهنگ اسلام، بسیج و دفاع مقدس کم کاری کرده است.

معاون تبلیغات روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: با توجه به پیچیدگی‌های رسانه‌ای امروز، می‌طلبد که نگاه جدیدی به این عرصه داشته باشیم و عمق بخشی آن را وسعت بخشیده و به تولیدات رسانه‌ای هدفمندی خاصی بدهیم.

کد خبر 226730
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز