همشهری آنلاین: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس را اعلام کرد.

سردار حسین رحیمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تمهیدات انتظامی - ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته از ساعت 9 صبح روز جمعه 11 مردادماه سال جاری تا پایان مراسم راهپیمایی و عادی شدن وضعیت ترافیکی این طرح ترافیکی انتظامی در مسیرهای 9 گانه راهپیمایی و معابر محدوده دانشگاه تهران برقرار می‌باشد، گفت: تردد کلیه وسایط نقلیه از ساعت 10 صبح روز جمعه (11 مردادماه) در معابر منتهی به مراسم راهپیمایی ممنوع است.

وی در مورد محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به راهپیمایی روز قدس گفت: از شمال طول بلوار کشاورز،‌ از میدان ولیعصر(عج) تا خیابان کارگر،‌ از شرق خیابان ولیعصر(عج) حدفاصل تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر(عج) و خیابان فلسطین، طالقانی و خیابان‌های منشعب از آنها به سمت غرب، از غرب خیابان کارگر حدفاصل خیابان جمهوری تا تقاطع بلوار کشاورز و از جنوب خیابان انقلاب اسلامی حدفاصل میدان انقلاب تا تقاطع ولیعصر(عج) محدودیت تردد اعمال می‌شود.

به گفته رحیمی تردد در خیابان جمهوری از کارگر تا ولیعصر(عج) به صورت غرب به شرق در روز قدس جریان خواهد داشت و تردد در کلیه خیابان‌های فرعی بین ولیعصر(عج) و فلسطین حدفاصل میدان ولیعصر(عج) تا زرتشت به سمت غرب ممنوع است.

وی در مورد محدودیت‌های توقف کلیه وسایط نقلیه گفت: محدوده بلوارکشاورز از میدان ولیعصر(عج) تا تقاطع کارگر در هر دو مسیر دارای محدودیت توقف است. همچنین درخیابان‌های واقع درغرب خیابان ولیعصر(عج) حد فاصل جمهوری تا میدان ولیعصر(عج)، خیابان کارگر حدفاصل جمهوری تا بلوار کشاورز، طول خیابان فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز توقف وسایط نقلیه ممنوع است.

رحیمی همچنین با بیان اینکه توقف کلیه وسایط نقلیه در طول خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز در زمان اجرای مراسم راهپیمایی روز قدس ممنوع است گفت:همچنین توقف در طول خیابان 16 آذر از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز و همچنین خیابان طالقانی از تقاطع قدس تا ولیعصر(عج)، طول خیابان ولیعصر(عج) از تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر(عج) و در خیابان‌های واقع در ضلع جنوبی خیابان انقلاب اسلامی شامل فخررازی، فلسطین، ابوریحان، دانشگاه، رازی، 12 فروردین و منیری جاوید توقف کلیه وسایط نقلیه ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به مسیرهای 9 گانه برگزاری راهپیمایی روز قدس گفت: برای اتوبوس‌های سامانه یک، دو، سه،‌چهار، پنج، 10 و مناطق هفت و9 اتوبوسرانی نیز محل‌هایی برای توقف پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس تلاش خواهد کرد محدودیتی برای تردد اتوبوس‌های BRT مسیر آزادی- انقلاب در نظر نگیرد، افزود: براین اساس اتوبوس‌های BRT‌ این مسیر( آزادی - انقلاب) می‌توانند نسبت به جابجایی مسافران از آغاز تا اتمام مراسم اقدام کنند.

به گفته رییس پلیس راهور پایتخت در محدوده برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس برای جلوگیری از توقف وسایط نقلیه بنرهای لازم نصب خواهد شد تا اطلاع‌رسانی لازم در این مورد به نمازگزارن صورت گیرد.

رحیمی در پایان با درخواست از تمامی شهروندان برای همکاری با ماموران پلیس راهور تهران جهت برگزاری هرچه بهترمراسم راهپیمایی روز قدس، در مورد محل‌های پیش‌بینی شده برای انتقال خودروهایی که در محل‌های ممنوعه اعلامی توقف کرده‌اند تصریح کرد: براین اساس این دسته از خودروها، توسط جرثقیل‌های راهور به طول خیابان طالقانی حدفاصل حافظ تا مفتح در ضلع جنوبی به صورت مورب و در یک لاین و در طول خیابان فاطمی غربی حدفاصل خیابان کارگر تا چمران منتقل می‌شوند.

کد خبر 225195
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز