همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من امروز اعلام می‌کنم که هواداران پرسپولیس از هرگونه خرید بلیت‌های الکترونیکی که توسط آقایان در سازمان لیگ فروخته می‌شود خودداری کنند.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ما همیشه اعلام کرده‌ایم که سازمان لیگ زحمات زیادی را برای برگزاری مسابقات می‌کشد اما امروز با توجه به برخی مسائل اعلام می‌کنم که فروش کارت‌های الکترونیکی هیچ ربطی به سازمان لیگ ندارد.

وی افزود: همه باشگاه‌ها، ورزشگاه‌های اختصاصی دارند و بازی‌های استقلال و پرسپولیس هم در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود پس به نظرمان عواید آن در مورد هر چه که باشد باید بین استقلال و پرسپولیس پخش شود.

وی افزود: ما معتقدیم درآمد فروش بلیت‌ها که هواداران ما آن را می‌خرند باید به استقلال و پرسپولیس برسد. به نظر من فروش کارت‌های الکترونیکی به هیچ عنوان ربطی به سازمان لیگ ندارد و این حق باشگاه‌هاست که بتوانند از این موضوع استفاده کنند. اگر این اتفاق بیفتد و سازمان لیگ بخواهد کار خود را انجام دهد به هواداران پرسپولیس تأکید می‌کنیم که کارت‌های الکترونیکی سازمان لیگ را نخرند چون اینجا چه عوایدی به باشگاه ما می‌رسد؟ هوادار دوست دارد پول بدهد تا به پرسپولیس کمک شود اما آقایان به دنبال پر کردن جیب سازمان لیگ هستند.

رویانیان تأکید کرد: من امروز اعلام می‌کنم که هواداران پرسپولیس از هرگونه خرید بلیت‌های الکترونیکی که توسط آقایان در سازمان لیگ فروخته می‌شود خودداری کنند. درباره بلیت‌های مسابقات نیز اعلام می‌کنم که باید سهم باشگاه‌ها برای خرید این بلیت‌ها مشخص شود و مکانیزم تقسیم پول بلیت‌فروشی شفاف‌تر شود تا هواداران ما بتوانند به باشگاه‌شان کمک کنند ضمن اینکه ما باید بدانیم که سامانه الکترونیکی که قرار است نصب شود حتما با باشگاه هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد چون هواداران ما کارت هواداری دارند و باید این سامانه با ما هماهنگ باشد که هواداران ما هم ضرر نکنند، هواداران ما با توجه به اینکه عضو باشگاه شده‌اند باید بلیت‌ها را مجانی بگیرند چون برخی از کارت‌های ما بر روی آن بلیت‌های مجانی نیز وجود دارد.

مدیرعامل سرخپوشان یادآور شد: اینکه سازمان لیگ کارت‌های الکترونیکی صادر کند ما این موضوع را شدیدا محکوم می‌کنیم چون این اصلا وظیفه و حق سازمان لیگ نیست که در این کارها دخالت کند. این حق باشگاه پرسپولیس است که برای هوادارانش کارت صادر کند. اگر سازمان لیگ این کار را ادامه دهد ما علیه آنها اعلام جرم خواهیم کرد. آنها می‌توانند این کار را انجام دهند اما فقط زیر نظر باشگاه پرسپولیس، مطمئن باشید تا اینجا هم اگر کارتی فروخته‌اند متعلق به باشگاه پرسپولیس است چون این پول‌ها باید به باشگاه‌ها بیاید تا به آنها کمک شود.

وی ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم فروش کارت‌های الکترونیکی ربطی به سازمان لیگ ندارد که در آن دخالت می‌کند. اگر سازمان لیگ این کار را کند پس باشگاه‌ها از کجا درآمد داشته باشند؟ مگر ما نمی‌گوییم که به دنبال اجرای قوانین AFC و فیفا هستیم پس چرا در این مسائل دخالت می‌کنیم؟ ما به جای حرفه‌ای شدن متاسفانه در حال عقب‌گرد هستیم، از طرف دیگر به نظر من حق پخش‌های تلویزیونی هم برای باشگاه‌هاست، همه اینها را از ما می‌خواهند بگیرند و دست ما را خالی بگذارند. اما سازمان لیگ که من نمی‌دانم با چه مجوزی در این امور دخالت می‌کند اقدامات عجیبی انجام می‌دهد.

وی افزود: من تاج را قبول دارم اما این موضوع را به او اعلام کردم علیرغم اینکه دوستت داریم اما شما نباید سازمان لیگ را تجاری کنید و به دنبال درآمدزایی باشید، پس آن‌وقت باشگاه‌ها باید چه کاری انجام دهند؟ نباید حق باشگاه‌ها سوخته شود. سازمان لیگ در خیلی از کارهای تجاری نباید ورود کند چون آنها سازمانی هستند که فقط لیگ برگزار می‌کنند و حق ندارند در حق و حقوق باشگاه‌ها دخالت کنند.

رویانیان در خصوص بازی با تراکتورسازی تبریز نیز گفت: من امیدوارم که بازی خوب و هوادار پسندی را از دو تیم ببینیم، امیدوارم هواداران اخلاق و منش پهلوانی را رعایت کنند و سرلوحه کار خودشان قرار دهند. هر هواداری باید فقط تیم خودش را تشویق کند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان است و باید مصداق بارز اخلاق را در این ماه مبارک هواداران این دو تیم نشان دهند. من هم قبول دارم بازی حساس است اما این بازی ساده هم است چون فقط سه امتیاز دارد.

رویانیان ادامه داد: این بازی سرنوشت هیچ تیمی را روشن نمی‌کند و به نظر من یک بازی بسیار عادی است ولی در کل چون اولین بازی لیگ برتر بین دو تیم قرمز باید برگزار شود بالاخره حساسیت خاص خودش را دارد. بالاخره پرسپولیس و تراکتورسازی تیم‌های مهمی هستند و بسیار پر طرفدار، با وجود اینکه بازی چندان مهم نیست اما حساس است. این بازی نه فینال لیگ برتر است و نه حذفی اما ان‌شاءالله برای اینکه اولین قدم را محکم برداریم در این بازی عادی ان‌شاء‌الله سه امتیاز لازم را می‌گیریم. پس از این بازی هم برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت می‌کنیم. من فقط از هواداران می‌خواهم که حمایت تیم‌شان را فراموش نکنند تا ان‌شاء‌الله از همین اولین بازی دل آنها را شاد کنیم.

کد خبر 224253
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز