همشهری آنلاین: به عقیده علی کریمی پرسپولیس دیدار با تراکتورسازی را با چاشنی شانس و اقبال از آن خود کرد.

علی کریمی

ایسنا نوشت: علی کریمی پس از پایان بازی تراکتورسازی و پرسپولیس و باخت یک بر صفر تیمش در ورزشگاه آزادی تهران در جمع خبرنگاران بیان کرد: بازی تمام شد و رفت اما به اعتقادم بازی جالبی نبود. پرسپولیس خوش‌شانس‌تر از ما بود و سه امتیاز را از آن خود کرد اما به نظرم اصلا بازی جالب نبود.

وی در ادامه درباره عکس‌العمل طرفداران پرسپولیس در قبال حضورش در تراکتورسازی اظهار کرد: امروز هم طرفداران ما و هم طرفداران پرسپولیس تنها بازیکنان خودشان را تشویق کردند. به هر حال پرسپولیسی‌ها من را هم مورد لطف‌شان قرار دادند و این دور از انتظار نبود. آنها امروز هم شرمنده‌ام کردند. در کل همه چیز خوب بود.

بازیکن تراکتورسازی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا پیش از شروع دیدار به سمت نیمکت پرسپولیس و علی دایی نرفت، تصریح کرد: لزومی نداشت. برای چه بروم؟ موقع گرم کردن با آنهایی که باید دیده‌بوسی کنم، کردم. تمام شد و رفت.

کریمی درباره عملکرد گروه داوری نیز اضافه کرد: داوری هم خوب بود. به هر حال این هم شانس ماست. اما بازی اول تمام شد. الان 29 بازی دیگر باقی مانده و زندگی ادامه دارد. در تمرین‌های دیروز خوب بودیم اما امروز عملکرد قابل‌قبولی نداشتیم. قطعا دلیلش هواداران نبودند. خوب کار نکردیم، ضمن این‌که پرسپولیس هم خوب نبود و با شانس سه امتیاز را گرفت. به اعتقادم باید سه، چهار بازی از لیگ بگذرد تا بتوانیم در مورد تیم نظر دهیم.

بازیکن فصل قبل پرسپولیس همچنین درباره پیوستنش به جمع تبریزی‌ها بیان کرد: از این تصمیم ناراحت نیستم. طرفداران تبریزی خونگرم و با معرفتند و امیدوارم با ادامه حمایت‌هایشان نتیجه درخور شان تراکتورسازی را بگیریم.

کریمی در ادامه این گفت‌وگو درباره اختصاص یافتن شماره 8 پرسپولیس به بازیکن خارجی این تیم عنوان کرد: این بازیکن است که به شماره شخصیت می‌دهد نه شماره به بازیکن.

کریمی درباره صحنه درگیری‌اش با دهنوی نیز توضیح داد: شما صحنه را ببینید. او بازی فوتبال را با کشتی فرنگی اشتباه گرفته بود. این‌ها همان اسم‌هایی هستند که به پرسپولیس آمده‌اند و ستاره نیستند.

بازیکن باتجربه تراکتورسازی درباره بازوبند کاپیتانی تیمش نیز خاطرنشان کرد: این مسئله‌ای نیست که برای ما مشکل‌ساز شود.

کریمی درباره کاپیتانی تیمش ادامه داد: این موضوع در تراکتورسازی حل شده است و نیازی ندارد که درباره‌اش بحث کنیم و جلسه بگذاریم و یا به بازیکن کاغذ دهیم که کاپیتان را مشخص کند!

علی کریمی در پایان به پرسش خبرنگار برنامه ورزش و مردم واکنش نشان داد و با موضع تندی که علیه مجری این برنامه گرفته بود، گفت: همه می‌دانند مدیر برنامه‌تان به خاطر روابطی که دارد در این برنامه مانده. یادم می‌آید جهانگیر کوثری برنامه قشنگی داشت اما سریع او را برداشتند. مجری برنامه‌تان به اندازه عمر من برنامه اجرا کرده و به خاطر روابطی که دارد هنوز مانده است!

کد خبر 224568
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز