همشهری آنلاین: نخستین دیدار فصل جدید لیگ برتر فوتبال از ساعت 22 و 20 دقیقه ( پنج دقیقه تاخیر نسبت به زمان اعلام شده) در ورزشگاه آزادی آغاز شد و حدود 45 هزار تماشاگر از ابتدای بازی در ورزشگاه حضور داشتند و هر لحظه تعدادشان بیشتر می‌شد.

perspolis

حضور کارلوس کی‌روش و دو دستیار هم وطنش در ورزشگاه جان تازه‌ای به تماشاگران داد تا با تشویق‌های خود مرد پرتغالی را سر ذوق بیاورند.

بازی در آرامش محض آغاز شد و هر دو تیم در دقایق ابتدایی فقط به محک زدن یکدیگر پرداختند. نخستین اتفاق بازی در دقیقه پنج رخ داد؛ جایی که برخورد مهاجم تراکتورسازی با نیلسون باعث شد دروازه‌بان تیم میزبان به دلیل مصدومیت جزئی یک دقیقه روی زمین بخوابد و دروازه بان دوم این تیم هم خود را گرم کند. نگرانی هواداران پرسپولس البته خیلی طول نکشید و نیلسون به بازی بازگشت.

دقیقه 10، پرسپولیسی‌ها توپی را به روی دروازه تراکتورسازی ارسال کردند که با برخورد با مدافع این تیم در اختیار دروازه‌بان قرار گرفت اما محسن قهرمانی با نشان دادن نقطه پنالتی کاری کرد که حمله پرسپولیس بی نتیجه نماند. این تصمیم یه یکباره جو ورزشگاه را ملتهب کرد چون به نظر می‌رسید که قهرمانی اشتباه کرده است. در نهایت، رضا حقیقی ضربه پنالتی را به پای حامد لک کوبید و در برگشت هم نتوانست دروازه خالی را باز کند تا همه چیز از نو برابر شود.

امشب بخت با تراکتورسازان یار بود که دیرک دروازه دو بار آنها را از دریافت گل اول بازی نجات داد. بار اول ضربه سر حقیقی که روی ریباند پنالتی زده شد به دیرک افقی دروازه تراکتورسازی برخورد کرد و بار دوم ضربه سر محمد نوری در دقیقه 30 .

سعید دقیقی نخستین اخطاری بازی بود. این بازیکن در طول نیمه نخست بارها تلاش کرد که داور بازی را مجاب کند که مدافعان پرسپولیس رویش خطا کرده اند اما قهرمانی گوشش به این حرف ها بدهکار نبود و عاقبت در دقیقه 35 بازی، او را با کارت زرد جریمه کرد.

یک دقیقه مانده به پایان نیمه نخست، رضا حقیقی هم از محسن قهرمانی کارت زرد گرفت و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سید مهدی سید صالحی در دقیقه هشتاد و یکم نیمه دوم به تیم سابق خود یک گل زد و دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

ترکیب دو تیم

پرسپولیس:

نیلسون کوریا، محسن بنگر، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، میثم حسینی، رضا حقیقی، قاسم دهنوی، غلامرضا رضایی، هادی نوروزی، محمد نوری و سید مهدی سیدصالحی.

تراکتورسازی:

حامد لک، حبیب گردانی، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، علی کریمی، مهدی کریمیان، جواد کاظمیان، سعید دقیقی و محمد ابراهیمی.

تیم داوری:

محسن قهرمانی، محمدرضا منصوری، حسین طالقانی و رضا کرمانشاهی.

  • در همین حال در دیگر بازی روز اول لیگ سیزدهم  استقلال خوزستان هم با نتیجه دو بر صفر ذوب آهن را شکست داد
کد خبر 224546
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز