همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به برنامه‌ریزی لیگ برتر در نیم‌فصل اول اعتراض داریم.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: متأسفانه همچون سال‌های گذشته در برنامه‌ریزی‌های بازی‌های لیگ اتفاقاتی رخ می‌دهد که به ضرر پرسپولیس است و این از نظر ما اشکال دارد. سازمان لیگ به نظر من یک تشکیلات با احترام برای همه تیم‌هاست و باید این سازمان همه را با یک چشم نگاه کند.

وی افزود: ما با حضور آقای تاج این انتظار را داریم که بسیاری از مشکلات تیم‌ها حل شود. متأسفانه با برنامه‌ای که برای نیم‌فصل اول اعلام شده مشکلات و موانعی وجود دارد که به ضرر پرسپولیس است و به نفع برخی تیم‌های خاص است.

رویانیان ادامه داد: ما نسبت به برخی از این موارد اعتراضاتی در سال گذشته داشتیم ولی متأسفانه باز هم اعتراض‌هایی را که قبلاً داشتیم مشابه آن در 15 هفته نیم‌فصل اول پس از برنامه‌ریزی‌ها تکرار شده است. متأسفانه جای تأسف دارد که باز هم این اتفاقات می‌افتد.

وی افزود: من از آقای تاج می‌خواهم همه موارد را بررسی کند و تعصبات و تعلقات برخی دست‌اندرکاران را در برنامه‌ریزی از بین ببرد و اجازه ندهد برخی‌ها به برخی از رنگ‌ها تعصبی داشته باشند. به نظر ما باید جلوی این مسائل گرفته شود. البته هیچ اشکالی ندارد که یک نفر رنگ خاصی را دوست داشته باشد اما نباید آن را به بقیه موضوعات ربط دهد.

مدیرعامل قرمزها تأکید کرد: به نظر من تاج نباید اجازه دهد که برخی موضوعات در تصمیم‌گیری‌ها نقش داشته باشد ولی متأسفانه می‌بینیم که این مسائل وجود دارد. ما نامه مکتوب خود و مشاهداتی که آنها را دیده‌ایم که به ضرر پرسپولیس است و در سال قبل هم این مشکلات به پرسپولیس ضربه زد، شناسایی کرده و این نامه را فردا به سازمان لیگ ارائه می‌کنیم. ما اجازه نمی‌دهیم برخی تصمیمات به نفع رنگ‌ها و تیم‌های دیگر رقم بخورد. متأسفانه در گذشته برنامه جام حذفی طوری اتفاق افتاد که ما با کوله‌باری از محروم و مصدوم به یک‌باره به مصاف رقیب رفتیم حالا دیگر نباید اجازه دهیم این اتفاقات بیفتد. البته متأسفانه در فصل گذشته هم مشکلاتی بود که ما اعتراض کردیم، الان هم دوباره همان اتفاق پارسال افتاده است و این ناراحت‌ کننده است.

وی گفت: من نمی‌توانم نسبت به احساسات 30 میلیون هوادار چشمانم را ببندم، به همین دلیل موارد اعتراض‌مان را کتباً به سازمان لیگ فردا ارائه می‌کنیم. البته معتقدیم آقای تاج هم زحمات زیادی برای سازمان لیگ کشیده مانند برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر و مراسم‌ دیگر که ما در خصوص این موارد از او قدردانی می‌کنیم.

کد خبر 223486
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز