همشهری‌انلاین: مدیران عامل سه دوره سازمان تأمین اجتماعی یکشنبه 30 تیر در همایش تأمین اجتماعی، گذشته، حال و آینده سخنرانی می‌کنند. دکترعلی ربیعی نیز در این همایش حضور خواهد داشت.

دکتر مجتبی امیری، دبیر همایش تأمین اجتماعی، گذشته، حال، آینده هدف از برگزاری این همایش را بررسی چالش‌های فرارو، شناخت استراتژی‌های راهگشا و طرح ویژ‌گی‌ها و رویکردهای بایسته برای مدیریت در حوزه تأمین اجتماعی اعلام و اظهار داشت: با توجه به مجموعه تجارب و رویکردهای نظری حاضر در این همایش و مباحث و گفت‌وگوهای تخصصی که مطرح خواهد شد امیدواریم به جمع‌بندی مناسبی جهت ترسیم چشم‌اندازهای مطلوب این حوزه درآینده و در دولت تدبیر و امید دست یابیم.

مدیران تامین اجتماعی

دکتر امیری در پاسخ به پرسشی در ارتباط با ترکیب و اسامی افراد مدعو و سخنرانان جلسه از حضور صاحب‌نظران در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی از جمله دکتر فرشاد مؤمنی، دکترعلی ربیعی و مدیران و کارشناسان ادوار مختلف تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: دکترمحمد حسین شریف‌زادگان، دکترمهدی کرباسیان، دکترغلامرضا سلیمانی مدیران عامل سه دوره سازمان تأمین اجتماعی در این همایش سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به فضای علمی و تخصصی‌ای که با حضور این افراد و همچنین شرکت‌کنندگان در این همایش که عمدتاً کارشناسان و متخصصان تأمین اجتماعی را در بر می گیرد، حاکم است انتظار می رود بتوان به نتایجی کاربردی و مناسبی در این زمینه دست یافت.

شایان ذکر است این همایش در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و از ساعت 16 روز یکشنبه 30 تیرماه 92 آغاز خواهد شد.

کد خبر 223967
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز