همشهری آنلاین: یک عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب، از ارائه مطالبات زنان به صورت مکتوب به رییس‌جمهور منتخب خبر داد.

اشرف بروجردی

اشرف بروجردی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که خوشبختانه آقای روحانی و اطرافیانشان برای برنامه ریزی جهت پیشبرد امور با نیروهای مختلف از دیدگاه‌های گوناگون بحث و گفت‌وگو می‌کنند و انحصاری در این ارتباط وجود ندارد، گفت: مجمع زنان اصلاح‌طلب نیز مطالبات زنان در عرصه‌های مختلف را به صورت مکتوب ارائه کرده است.

وی افزود: در این راستا شاهد هم‌اندیشی کمیته زنان رییس‌جمهور منتخب با طیف‌های مختلف زنان بوده‌ایم و تاکنون شش جلسه برگزار شده و زنان فعال در عرصه‌های گوناگون با دیدگاه‌های مختلف فکری در این جلسات حضور داشتند و مطالبات خود را از خلال این جلسات مطرح و پیگیری می‌کنند.

این عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب با بیان این‌که تاکنون به دلیل مشغله آقای روحانی دیداری با آقای روحانی نداشته‌ایم، گفت: در فاز اول باید این مطالبات مطرح شود و از سوی دیگر نیروهای شایسته و توانمند برای تحقق این مطالبات انتخاب شوند.

بروجردی گفت: طبق گفته آقای روحانی، ایشان و دولت منتخب‌شان برنامه‌ای 100 روزه در عرصه‌های مختلف تدوین کرده‌اند تا مشکلات را مورد بررسی قرار داده و برای حل آنها چاره‌اندیشی کنند و در فاز بعدتر وارد برنامه میانه مدت یا درازمدت شوند.

 

کد خبر 223187
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز