همشهری آنلاین: رئیس کمیته انضباطی درباره عدم ثبت قرارداد بازیکنان با باشگاه‌های بدهکار گفت: سازمان لیگ اجازه بازی به بازیکنان باشگاه‌های بدهکار را نمی‌دهد.

به گزارش فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی درباره عدم ثبت قرارداد بازیکنان با باشگاه‌های بدهکارگفت: رای کمیته انضباطی مبنی بر اینکه باشگاه‌های بدهکار حق ثبت قرارداد با بازیکنان را ندارند، کماکان بر قوت خود باقی است و اجرایی است و سازمان لیگ عامل اجرایی این رای است و همه چیز را زیر نظر دارد.

وی درباره اینکه اگر هیئت‌های فوتبال قراردادهای بازیکنان و باشگاه‌ها را ثبت کنند چه اتفاقی می‌افتد گفت: در چند روز گذشته برخی اعلام کرده‌اند که هیئت‌ها قراردادهای باشگاه‌ها و بازیکنان را ثبت کرده‌اند، اما به صورت دقیق باید اشاره شود که چه باشگاه و چه بازیکنانی در هیئت‌ها ثبت کرده‌اند. ضمن اینکه کمیته انضباطی ارتباط مستقیمی با هیئت‌ها ندارد، سازمان لیگ به باشگاه‌های بدهکار اجازه بازی بازیکنان را نخواهد داد.

حسن زاده در پایان گفت: باشگاه‌های بدهکار باید تا یکشنبه مورخ 23/4/92 با اخذ تاییدیه از کمیته انضباطی و با مراجعه به هیئت استان ذیربط و سازمان لیگ برتر نسبت به برطرف نمودن نواقص موجود در پرونده و رعایت الزمات قانونی اقدام نمایند.

کد خبر 222985
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز