همشهری آنلاین: همزمان با 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی «مجمع فعالان، نخبگان و مدیران روابط عمومی» اعلام موجودیت کرد.

این مجمع به عنوان تشکلی مردم‌نهاد و غیردولتی با هدف نهادینه کردن تجربه‌های به دست آمده در حوزه‌ی روابط عمومی و نظام اطلاع‌رسانی کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون معرفی شده‌است.

به گزارش ایسنا، در بخشی از بیانیه‌ این مجمع آمده است: طبق اساسنامه‌ مجمع، هدف از تاسیس این تشکل، کمک به اعتلای روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کشور از طریق تبادل تجربه مدیران فعلی و گذشته روابط عمومی، تلاش برای جلوگیری از گسست نسل‌های مدیریتی حوزه روابط عمومی، تلاش برای کارآمدی روابط عمومی در جهت تحکیم ارتباط میان دستگاه‌ها و مردم، تلاش برای تبیین جایگاه حقیقی روابط عمومی در کشور و تلاش برای بومی کردن فرهنگ روابط عمومی در کشور می‌باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بخشی از روش‌های اجرایی مجمع فعالان نخبگان و مدیران روابط عمومی شامل: حمایت از اجرای پروژه‌های مرتبط با روابط عمومی، افزایش دانش اطلاعات و آشناسازی اعضای مجمع از طریق برقراری ارتباط با مراکز علمی و حرفه‌ای روابط عمومی در داخل و مجامع مشابه بین‌المللی، بررسی مشکلات روابط عمومی‌ها و ارایه نظرات اصلاحی و مشاوره‌ای در راستای برطرف ساختن آنها همکاری با مراکز، رسانه‌ها و نشریه‌های تخصصی روابط عمومی در سطح ملی و بین‌المللی، اخذ مقام مشورتی از سازمان‌های معتبر ملی و بین‌المللی، چاپ و انتشار نشریه، بروشور، کتاب و تشکیل بانک‌های اطلاعاتی و اطلاع‌رسانی اینترنتی به منظور اطلاع‌رسانی، حمایت معنوی از مدیران و پرسنل روابط عمومی‌های کشور، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و اجرای طرح‌های تحقیقاتی پژوهشی و افکارسنجی و آمارگیری در حوزه فعالیت‌های مجمع، می‌باشد.

پروانه فعالیت مجمع فعالان، نخبگان و مدیران روابط عمومی در تاریخ 15/12/85 به امضای مصطفی پورمحمدی وزیر کشور صادر شده‌است.

این مجوز در اجرای اصل 138 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و مستند به آیین‌نامه اجرای تأسیس و فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد، مصوب هیئت وزیران صادر گردیده‌است.

اعضای هیئت مؤسس مجمع (به ترتیب حروف الفبا) مجتبی آقایی، علیرضا تابش، علیرضا جدایی، جهانبخش خانجانی، فرهاد سپه‌رام، هوشمند سفیدی، سیدمحمد صحفی، صدیقه نظاری، و اکبر نعمت‌اللهی هستند.

هم‌چنین مجمع فعالان، نخبگان و مدیران روابط عمومی به مناسبت 27 اردیبهشت، روز روابط عمومی و ارتباطات "پوستر ویژه روابط عمومی" را منتشر کرده‌است.

کد خبر 22295

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز