سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴
۰ نفر

ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی از مهم‌ترین درخواست‌ها و دغدغه‌های بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی است.

حمید نخستین، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اهمیت موضوع و تأکید مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی جلسه هم‌اندیشی برای بررسی راهکارهای ارتقای خدمات درمانی با حضور نمایندگان کانون‌های بازنشستگی و مدیران حوزه درمان تأمین اجتماعی در بیمارستان میلاد برگزار شد.

نخستین با اشاره به مفید و مؤثر بودن برگزاری این جلسات و انعکاس نقطه نظرات مطرح شده به مدیریت ارشد سازمان تأمین اجتماعی از برگزاری نشستی دیگر با مدیران بانک رفاه کارگران برای ارائه تسهیلات بانکی به بازنشستگان خبر داد. اگرچه بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی با توجه به قانون الزام مکلف است تمامی نیازهای درمانی بیمه‌شدگانش را به‌صورت رایگان برطرف کند، اما سرویس‌دهی به بیمه‌شدگان در بیمارستان‌های ملکی این سازمان نتوانسته رضایت بازنشستگان را جلب کند،

به همین دلیل بازنشستگان از 2 سال پیش با پرداخت حق بیمه تحت پوشش بیمه تکمیلی دی قرار گرفتند تا بخشی از مشکلات درمانی‌شان را حل کنند. درحالی‌که سرویس‌دهی نامناسب این شرکت بیمه سبب بروز نارضایتی بیشتر میان بازنشستگان شد. رفع این نارضایتی نیازمند برنامه‌ریزی مدیران این سازمان است اما به‌نظر می‌رسد که عزم چندانی برای حل این موضوع در بدنه مدیریتی سازمان تأمین اجتماعی وجود ندارد.

کد خبر 222572
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز