همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برای رونمایی از موشک‌ها، پهپاد و زیردریایی جدید در آینده نزدیک آماده می‌شویم.

سردار سرتیپ احمد وحیدی در حاشیه جشنواره تحقیقات، فناوری و نوآوری وزارت دفاع با بیان اینکه دستاوردهای وزارت دفاع به طور مرتب آماده می‌شود به واحد مرکزی خبر گفت: همچنین برای رونمایی از موشک‌های جدیدی که تست و ارزیابی شده‌اند و نوع جدیدی از پهپادها که آماده تست نهایی هستند، آماده می‌شویم.

وی گفت: در سایر حوزه ها نیز دستاوردهایی داریم که به تدریج اعلام می کنیم. وحیدی: امروز علم و فناوری، حوزه رقابت جهانی برای تسلط بر دنیا است.

وزیر دفاع افزود: حوزه علم و فناوری، حوزه رقابت جدی برای برتر نشان دادن فرهنگ و اصول مکتب کشورهاست.

وی گفت: همچنین علم و فناوری، حوزه رقابت و تلاش برای تسلط اقتصادی و سیاسی است از این رو این حوزه امروز به عنوان شاخص اصلی رقابت های جهانی شناخته می شود.

وزیر دفاع افزود: برای حرکت قوی و پرشتاب در این رقابت و رسیدن به نقطه لازم، وظایفی بر عهده داریم.

سردار وحیدی گفت: آنچه که امروز در وزارت دفاع جزو نیازهای ضروری است، توجه راهبردی است؛ به این معنا که کل محیط را در یک نگاه باید دید.

وی افزود: وزارت دفاع نباید توجه راهبردی خود را هیچگاه از دست بدهد.

سردار وحیدی گفت: امروز وزارت دفاعی داریم که فرهنگ سازمانی مبتنی بر تلاش، نوآوری،‌ خلاقیت، انجام کارهای بزرگ و شهادت طلبی دارد.

وی افزود: این وزارتخانه باید الهام بخش به کشور ، مسلمانان ، دنیا و همه مستضعفان و علاوه بر آن باید پیشگام حرکتهای خلاقانه علمی حتی در سطح دنیا باشد.

چهارمین جشنواره تحقیقات دفاعی؛ فرصتی برای شناسایی پژوهش های برتر دفاعی

در چهارمین جشنواره تحقیقات دفاعی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از برترین های تحقیقات امور دفاعی تجلیل شد.

تشویق محققان و مدیران برتر تحقیقاتی ، تقدیر از نهادهای مجری تحقیقات ، معرفی پروژه های مهم و اساسی و تقدیر شبکه های علمی وزارت دفاع از محورهای این جشنواره بود.

در این مراسم علاوه بر ارایه گزارشی از نظام نوآوری وزارت دفاع و نمایشگاه جانبی آن از 45 محقق برتر، نهاد نظام نوآوری برتر و همکار تحقیقاتی برتر وزارت دفاع قدردانی شد.

کد خبر 222363
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز