همشهری آنلاین: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس از پارک موزه در حال ساخت استان سمنان به عنوان دومین پارک موزه کشور یاد کرد و گفت:این پارک موزه می‌تواند نقش مهمی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایفا کند.

کارگر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار بهمن کارگر که در آیین تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان سخن می‌گفت، تاکید کرد: کار کردن در موضوعات مربوط به دفاع مقدس، عشق و علاقه می‌خواهد و بدون این دو عنصر مهم، انجام وظیفه در این بخش امکانپذیر نیست.

وی با تأکید بر تداوم نشر ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب گفت: دفاع مقدس زنده است و هنوز هم ادامه دارد و نمونه بارز آن همین انتخابات ریاست جمهوری اخیر بود. از جمله افتخارات و امتیازات آن نیز حضور چهار نفر اول کاندیداها در عرصه‌های دفاع مقدس بود.

سردار کارگر به پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان اشاره کرد و گفت: این موزه بعد از موزه دفاع مقدس همدان بزرگ‌ترین پارک موزه کشور است و با توجه به اینکه در مسیر مسافران و زوار مشهد مقدس نیز واقع شده است، می‌تواند کمک بزرگی به نشر ارزش‌های دفاع مقدس بکند.

وی با اشاره به تلاش‌های این بنیاد در سالیان اخیر،افزود: در دولت‌های نهم و دهم در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس، تلا‌ش‌ها و پیشرفت‌های بسیاری شده است. همچنین حجم فعالیت‌ها در این بخش شتاب بیشتری گرفته است، به طوری که در سال 84 تنها تعداد 400 هزار نفر به مناطق عملیاتی اعزام شدند ولی این رقم در سال 91 به چهار میلیون نفر رسید.

در این مراسم، ضمن تقدیر از سرهنگ پاسدار حسینعلی احسانی، مدیرکل پیشین حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان سمنان، سرهنگ فریدون پهلوانی مدیرکل جدید این بنیاد منصوب شد.

کد خبر 222199
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز