همشهری آنلاین: پیکر مرحوم حبیب‌اله معلمی، شاعر دفاع مقدس صبح امروز پنج‌شنبه از مقابل حسینیه ثارالله اهواز به سمت آستان علی بن مهزیار اهوازی تشییع و در آن جا به خاک سپرده شد.

به گزارش مهر، حبیب‌اله معلمی شاعر دفاع مقدس و نوحه‌های ماندگار صادق آهنگران به ویژه سروده «ای لشکر صاحب زمان» صبح روز سه‌شنبه در بیمارستان نفت اهواز درگذشت.

وی به علت کهولت سن از هفته گذشته تاکنون در بیمارستان شرکت نفت اهواز بستری بود که صبح روز سه شنبه با دنیای فانی وداع کرد. یکی از ماندگارترین فعالیت‌های وی، سرودن اشعار نوحه های صادق آهنگران در دوران دفاع مقدس بوده است.

بر همین اساس پیکر این شاعر دفاع مقدس ساعت هشت صبح امروز پنج‌شنبه از مقابل حسینیه ثارالله اهواز به سمت آستان علی بن مهزیار اهوازی تشییع و در آن جا به خاک سپرده شد.

حبیب اله معلمی

در این مراسم مردم اهواز حضوری چشمگیری دارند به گونه ای که خیابان های مسیر تشییع مملو از جمعیت مردم است. همچنین بسیاری از مسئولان استانی نیز در این مراسم حضور دارند.

حبیب اله معلمی

امشب به همین مناسبت امشب از ساعت 21 و 30 دقیقه دعای ندبه به یاد مرحوم معلمی در حرم علی ابن مهزیار اهوازی طنین انداز می شود. صبح روز جمعه نیز به همین مناسبت دعای ندبه با حضور مردم اهواز و به یاد این مداح اهل بیت قرائت می شود.

همچنین مراسم ختم این شاعر دفاع مقدس که اشعار بسیاری از نوحه‌های صادق آهنگران را سروده بود روز جمعه از ساعت 10 تا 12 در حسینیه ثارالله اهواز برگزار می‌شود.

کد خبر 220638
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز