مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۹
۰ نفر

گروه شهری: باغ موزه دفاع مقدس در ماه مبارک رمضان ده ها برنامه فرهنگی و مذهبی برگزار خواهد کرد.

معاون فرهنگی باغ موزه دفاع‌مقدس در این‌باره به برگزاری برنامه شب‌های شیدایی در باغ موزه اشاره کرد و گفت: این برنامه به‌مدت 25شب از 19تیرماه و هرشب ساعت 22 آغاز می‌شود و تا ساعت 24به طول می‌انجامد و تنها در شب‌های احیا برگزار نمی‌شود.

محمد اسماعیل رضایی افزود: ویژه برنامه طعم جبهه نیز برای دانش‌آموزان استان تهران تا پایان شهریور‌ماه امسال برگزار می‌شود که طی آن در هفته 4روز دانش‌آموزان استان تهران می‌توانند به بازدید از باغ موزه دفاع‌مقدس بپردازند و در این مورد ما روزانه پذیرای 500نفر از دانش‌آموزان هستیم. وی ادامه داد: در برنامه شب‌های شیدایی هنرمندان عرصه تئاتر و سینما در حوزه دفاع‌مقدس حضور داشته و هر شب پذیرای 5تا 6هزار نفر از شهروندان خواهیم بود و مهمان‌های ویژه این برنامه نیز همچون پدر، مادر، همسر و فرزندان شهدا، خانواده جانبازان و آزادگان عزیز خواهند بود.

معاون فرهنگی باغ موزه دفاع‌مقدس با اشاره به اینکه برنامه شب‌های شیدایی در ‌ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش خواهد شد، افزود: رایزنی‌های لازم به عمل آمده تا این برنامه از 2شبکه دیگر نیزبه‌مدت 40دقیقه پخش شود تا ایرانیان خارج از کشور نیز بتوانند بیننده برنامه شب‌های شیدایی باشند. رضایی اضافه کرد: در برنامه شب‌های شیدایی مسابقات فرهنگی متنوعی پیش‌بینی شده تا هم شرکت‌کنندگان در برنامه از هدایای آن بهره‌مند شوند و هم مسابقاتی برای بینندگان درنظر گرفته شده که پاسخ‌ها از طریق پیام کوتاه و ای‌میل به‌دست ما خواهد رسید.

معاون فرهنگی باغ موزه دفاع‌مقدس در ادامه از برپایی بازارچه و نمایشگاه کتاب آثار دفاع‌مقدس در کنار برگزاری برنامه شب‌های شیدایی در باغ موزه دفاع‌مقدس خبر داد و گفت: به‌طور کلی در‌ماه مبارک رمضان برپایی غرفه‌ها، نمایشگاه کتاب و گالری آثار هنرمندان جانباز نظیر آثار داوود عامری جانباز 70درصد در زمینه عکاسی و جانباز 50درصد غلامرضا راهپیما در حوزه خوشنویسی آثار قرآنی برگزار خواهد شد.

کد خبر 222233
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز