همشهری آنلاین: رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: تا زمانی که باشگاه‌های بدهکار برای پرداخت بدهی خود کاری انجام ندهند از ثبت قرارداد بازیکنان آنها در سازمان لیگ و همچنین صدور کارت بازی برای بازیکنان این باشگاه‌ها جلوگیری می‌شود.

حسن‌زاده

اسماعیل حسن‌زاده در گفتگو با مهر، با بیان اینکه باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات باید پس از عقد قرارداد داخلی با بازیکنان بلافاصله قراردادها را ثبت و نهایی کنند، اظهار داشت: این کار موجب می‌شود تا دیگر بازیکنی نتواند اخلاق حرفه‌ای و عهد و پیمانی که با یگ باشگاه داشته را زیر پا بگذارد.

وی در ادامه در خصوص عقد قرارداد هادی عقیلی با باشگاه سپاهان، عنوان کرد: کمیته انضباطی هادی عقیلی را یک سال محروم کرد اما این بازیکن به این رای اعتراض کرد و بنده در جریان رای کمیته استیناف در خصوص این پرونده نیستم.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین در ادامه با تاکید بر اینکه تا کنون این کمیته در خصوص نظر خود در رابطه با باشگاه‌های بدهکار عقب‌نشینی نکرده است، بیان داشت: تا زمانی که باشگاه‌های بدهکار برای پرداخت بدهی خود کاری انجام ندهند از ثبت قرارداد بازیکنان آنها در سازمان لیگ و همچنین صدور کارت بازی برای بازیکنان این باشگاه‌ها جلوگیری می‌شود.

حسن‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز شامل باشگاه‌های بدهکار هستند و قرارداد بازیکنان آنان هم ثبت نمی‌شود، گفت: اگر کسی دیده که قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس در سازمان لیگ ثبت شده، حتما با من تماس بگیرد چون کمیته انضباطی در این خصوص عقب نشینی نکرده است.

وی یادآور شد: در مجموع 48 باشگاه در لیگ‌های مختلف فوتبال بدهکار هستند که استقلال و پرسپولیس نیز در میان این باشگاه‌ها قرار دارند و در صورتی که این باشگاه‌ها اقدامی برای پرداخت بدهی خود انجام ندهند برای بازیکنان آنها کارت بازی صادر نمی‌شود.

کد خبر 222004
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز