پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: آندرانیک تیموریان هافبک تیم ملی ایران دوباره به استقلال بازگشت. این بازیکن که فصل قبل در تیم الخریطیات قطر توپ می‌زد در نهایت با عقد قراردادی یکساله به تیم استقلال پیوست

taymourian

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، آندرانیک تیموریان هافبک تیم ملی ایران، در دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال حاضر شد و در نشستی با دکتر فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال شرکت کرد.

این بازیکن که فصل قبل در تیم الخریطیات قطر توپ می‌زد در نهایت با عقد قراردادی یکساله به تیم استقلال پیوست.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص عقد قرارداد با آندرانیک تیموریان اظهار داشت: همانگونه که گفته بودم در صورتی که آندرانیک تیموریان در ایران بازی کند، فقط برای استقلال بازی خواهد کرد، با وی قرارداد یکساله ای منعقد کردیم.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: امروز نشست بسیار صمیمانه‌ای با آندرانیک و برادر محترمش سرژیک تیموریان داشتیم و قراردادی را برای مدت یک فصل منعقد کردیم. البته باشگاه استقلال متعهد شد که در صورتی که تیم قطری که به تیموریان پیشنهاد داده ظرف 2 هفته آتی، بتواند رقم پیشنهادی آندرانیک را بپذیرد، او راهی قطر می شود در غیر اینصورت او بازیکن ما خواهد بود و در فصل جاری استقلال را همراهی می کند. انصافا پیشنهادی که آندرانیک دارد پیشنهاد قابل توجهی است و تفاوت زیادی بین رقم پیشنهادی ما با این تیم قطری وجود دارد و خود من هم راضی نیستم که آندرانیک به لحاظ مالی متضرر شود.

کد خبر 223712
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز