همشهری آنلاین: رییس سازمان لیگ فوتبال ایران زمان نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال باشگاه‌های ایران را اعلام کرد.

league

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)؛ در بازه زمانی 18 آبان الی 14 آذر باشگاه‌ها می‌توانند با رعایت مقررات بازیکنان جدید خود را اعم از آزاد، انتقال از طریق تراضی و انتقال از طریق موقت جذب نمایند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مهدی تاج ضمن قدردانی ازمدیران باشگاه های حاضر در لیگ برتر برای حمایت از برنامه های تیم ملی و همکاری در برگزاری مسابقات لیگ و جام حذفی اعلام کرد: براساس موافقت هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران زمان نقل وانتقالات نیم فصل بازیکنان داخلی از 18 آبان لغایت 14 آذر امسال تعیین شد.

نایب رییس فدراسیون فوتبال افزود: در این بازه زمانی باشگاه ها می توانند با رعایت مقررات بازیکنان جدید خود را اعم از آزاد ،انتقال از طریق تراضی و انتقال از طریق موقت جذب کنند و پس از ثبت قرار داد و دریافت کارت حضور در مسابقات از آنان استفاده کنند.

تاج در ادامه ، اظهار کرد: باتوجه به اینکه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی از سوم آذر پیگیری می شود بازیکنانی که در فاصله زمان تعیین شده برای نقل و انتقالات ثبت نام می کنند مجاز هستند تیم طرف قرارداد خودرا در مسابقات همراهی کنند.

رییس سازمان لیگ ادامه داد: زمان نقل و انتقالات بازیکنان خارجی از 16 دی تا 12 بهمن خواهد بود و باشگاه ها می توانند با رعایت مقررات بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال بیان کرد: باتوجه به آئین نامه نقل و انتقالات بازیکنان حرفه ای فیفا نقل و انتقال این بازیکنان و یا بازیکنانی با تابعیت ایرانی که عضو باشگاه های خارجی هستند نیازمند دریافت ITC از باشگاه هایشان هستند و این امر باید از از طریق سیستم انطباق انتقال TMS انجام شود.

 

کد خبر 236181
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز