همشهری آنلاین: مسئول امور بین‌الملل سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران از ارجاع نشدن پرونده شکایت باشگاه الهلال عربستان از استقلال به کمیته انضباطی AFC خبر داد.

استقلال

تسنیم نوشت: محمدرضا کسرایی در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره شکایت باشگاه الهلال عربستان از باشگاه استقلال اظهار داشت: باشگاه الهلال 24 فروردین 92 از باشگاه استقلال ایران به‌دلیل برگزاری مراسم مذهبی و عزاداری در ورزشگاه آزادی شکایت کرد و آن را نژادپرستانه و ناجوانمردانه دانست. عربستانی‌ها به‌همراه شکایت کتبی یک DVD به‌همراه چند عکس نیز به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند.

وی در ادامه یادآور شد: پس از شکایت عربستانی‌ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا، برای فدراسیون و باشگاه استقلال یک نامه فرستاد و مراتب شکایت را اعلام کرد و از فدراسیون و باشگاه خواست تا دفاعیات خود را ارسال کند.

مسئول امور بین‌الملل سازمان لیگ خاطرنشان کرد: در همین راستا دفاعیات ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر اینکه مراسم فرهنگی که برگزار شده هیچ‌گونه خللی در برگزاری بازی ایجاد نکرده و همچنین با توجه به اینکه در سایر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در کشورهای مختلف برای سرگرم کردن مردم از موزیک استفاده می‌شود در ایران هم مراسم فرهنگی در چارچوب مقررات قبل از مسابقات اجرا می‌شود تا اوقات تماشاگران را که از ساعت‌ها قبل در ورزشگاه هستند را به نحو مطلوبی مدیریت کند، ارسال شد.

کسرایی در پایان تصریح کرد: دیروز چهارم تیرماه کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران، اطلاع داد پرونده شکایت باشگاه الهلال از باشگاه استقلال خاتمه پیدا کرده و به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع داده نشده است. با این شرایط شکایت عربستانی‌ها از باشگاه استقلال کان لم یکن تلقی شده است.

کد خبر 220565
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز