استقلال در حالی خودش را برای فصل جدید لیگ برتر آماده می‌کند که هواداران این تیم در انتظار ماندن ستاره‌های تأثیرگذار تیمشان هستند.

 رحمتی دیروز با باشگاه استقلال قرارداد امضا کرد اما نکونام تنها عکس یادگاری با رحمتی و فتح‌الله زاده

 در همین راستا روز گذشته سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان شماره یک آبی‌ها به دفتر فتح‌الله‌زاده رفت و قراردادش را به‌مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. او که معمولا در فصل نقل و انتقالات علاقه زیادی برای تأخیر در اعلام تیمش دارد سرانجام در استقلال ماندنی شد. در مورد قرارداد مهدی رحمتی حرف و حدیث‌های زیادی مطرح است ولی گفته می‌شود این بازیکن مبلغ یک‌میلیارد و 700میلیون‌تومان برای یک فصل از استقلال خواهد گرفت. استقلال بعد از تمدید قرارداد رحمتی، حالا در انتظار بازیکنانی مثل خسرو حیدری، امیرحسین صادقی و پژمان منتظری است که هنوز وضعیت‌شان معلوم نیست.

جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی هم هنوز برای فصل آینده با مسئولان استقلال به توافق نرسیده است. او که دیروز با علی فتح‌الله‌زاده جلسه داشت به خبرنگاران گفت: «اگر تکلیفم روشن شود در تمرینات حاضر می‌شوم. فعلا خودم صبح‌ها به‌صورت خصوصی تمرین می‌کنم تا آمادگی‌ام را حفظ کنم.»نکونام در حالی این حرف‌ها را زد که دیروز بعد از عقد قرارداد رحمتی با استقلال، در کنار او ایستاد و همراه با فتح‌الله‌زاده یک عکس یادگاری 3 نفره گرفت.

احتمال جدایی ساموئل

استقلال در تلاش است تا قرارداد جی‌لوید ساموئل را هم تمدید کند ولی طرفین هنوز با هم توافق نکرده‌اند. مدیر برنامه‌های ساموئل می‌گوید: «ما جلسه‌ای با فتح‌الله‌زاده داشتیم و یک ساعت صحبت کردیم اما به توافق نرسیدیم. بیشتر مسائل به مبلغ قرارداد سال گذشته برمی‌گشت که ساموئل از باشگاه استقلال طلبکار است.»این روزها بحث رفتن ساموئل به پرسپولیس هم مطرح است ولی خودش می‌گوید: «من هیچ مذاکره‌ای با پرسپولیس نداشتم و این گمانه‌زنی‌ها را تکذیب می‌کنم. قطعا اگر استقلال من را نخواهد در ایران فوتبال بازی نمی‌کنم.»روز گذشته اما قرارداد سیاوش اکبرپور هم تمدید شد و او فصل بعد در استقلال می‌ماند.

وضعیت مبهم جباری

مجتبی جباری شماره 8 استقلال بعد از مصاحبه جنجالی که 2 هفته پیش انجام داد همچنان مورد غضب علی فتح‌الله‌زاده است و این در حالی است که امیر قلعه‌نویی دوست دارد مشکل این بازیکن برای تمدید قرارداد با استقلال هر چه زودتر حل شود. او در جملاتی کوتاه می‌گوید: «اگر حرفی زدم واقعیت‌ها را گفتم نه چیز دیگر. مرد حرف می‌زند و من هم حرف‌هایم را زدم. اعتراض من به شرایط بوده نه باشگاه استقلال ؛ باشگاه استقلال چه گناهی کرده است؟»خیلی‌ها منتظر مشخص شدن وضعیت جباری هستند، او در این زمینه تأکید می‌کند: «الان هم تا این لحظه نه جلسه‌ای داشتم ونه تصمیمی گرفتم. توکل به خدا ، باید ببینم در روزهای آینده چه پیش می‌آید.» جباری در حرف‌هایش خاطرنشان می‌کند: «حرف‌های من در حمایت از استقلال بود. دوست دارم تیمی که در لیگ، قهرمان شده است و در آسیا هم نتیجه گرفته است حمایت شود.»

پاسخ نیکبخت

استقلال در حالی روز دوشنبه با علیرضا واحدی نیکبخت قرارداد امضا کرد که بازگشت او با واکنش منفی تعدادی از هواداران این تیم روبه‌رو شده است. سیاوش اکبرپور همبازی سابق نیکبخت در مورد این حاشیه‌ها می‌گوید: «او در خانواده‌ استقلال بوده و به‌نظرم نباید به پرسپولیس می‌رفت. به هر حال امیدوارم نیکبخت امسال همان بازیکنی باشد که همه انتظار دارند و عملکرد سابقش را نشان دهد.»

نیکبخت اما از خودش دفاع می‌کند. او می‌گوید: «چند سال قبل در پرسپولیس بودم و قبلا هم گفتم که وقتی از استقلال جدا شدم باید به یک تیم بزرگ می‌رفتم و پرسپولیس را انتخاب کردم. من در پرسپولیس بازی کردم و این را نمی‌توان پاک کرد ولی صحبت کردن در مورد گذشته هیچ فایده‌ای ندارد. اینکه مدام بگوییم من در پرسپولیس بودم چه چیزی را حل می‌کند؟» او ادامه می‌دهد: «من بازیکن الکی نبودم که هر جایی بروم و از طرفی به هواداران استقلال حق می‌دهم که ناراحت باشند. آنها وقتی اعتراض می‌کنند ناراحت نمی‌شوم چون آنها حق دارند. باید در استقلال اینقدر خوب باشم که بتوانم هواداران را خوشحال کنم.» او در قسمت دیگری از حرف‌هایش درخصوص جلسه با مدیرعامل استقلال می‌گوید: «فتح‌الله‌زاده گفت که باید مواظب حاشیه‌ها باشم و تأکید کرد که هواداران استقلال هم حق دارند بابت چند سال پیش ناراحت باشند. باور کنید روش زندگی ورزشی و زندگی غیر ورزشی و حتی مصاحبه‌های من تغییر کرده و کاری به حاشیه‌ها ندارم.»

کد خبر 221560

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز