یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدافع تیم فوتبال استقلال بعد از نشست با فتح‌الله‌زاده گفت: مشکلی با باشگاه استقلال ندارم و فردا قراردادم را با این تیم امضا می‌کنم. وی همچنین گفت نکونام نیز در این تیم خواهد ماند.

امیر حسین صادقی

به گزارش مهر، امیرحسین صادقی پس از جلسه با علی فتح‌الله‌زاده در جمع خبرنگاران گفت: امروز با فتح‌الله‌زاده صحبت جدی انجام ندادم. البته بازیکن آزاد هستم ولی 12 - 10 سال است که در خدمت استقلال هستم و افتخار این را دارم که شاگرد فتح‌الله‌زاده بودم.

وی اظهار داشت: قرار است امشب ( 9 تیر) جلسه‌ای برگزار شود و به احتمال فراوان فردا توافق مالی را انجام می‌دهیم و قرارداد را امضا می‌کنیم. من البته پول فصل قبل را هم نگرفتم و در این باره هم صحبت کردیم هرچند که مشکلی بین ما وجود ندارد.

مدافع تیم استقلال در خصوص شروع دیرهنگام تمرینات استقلال برای فصل بدنسازی افزود: تعطیلی لیگ به نفع ما شد، البته این را بگویم تا زمانی که قلعه‌نویی را داریم، به مشکل نخواهیم خورد. قلعه‌نویی می‌داند تیم را چطور آماده کند.

صادقی با بیان اینکه امسال استقلالی‌ها برای قهرمانی در آسیا تلاش می‌کنند، در خصوص نکونام نیز گفت: مطمئن باشید که او در استقلال می‌ماند.

کد خبر 221088
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز