سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش شهر تهران از ثبت نام بیش از 80 هزار دانش آموز تهرانی در مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حسین مفیدی نیا با بیان این مطلب گفت: از زمان آغاز ثبت نام تاکنون 23 هزار و 625 نفر در مدارس ابتدایی دخترانه، 24 هزار و 736 نفر در ابتدایی پسرانه ،15 هزار و 440 نفر در متوسطه دخترانه و 18 هزار و 632 نفر در متوسطه پسرانه ثبت نام کرده اند.

وی افزود: مدارس شهر تهران از ابتدای تیرماه در روزهای دوشنبه و چهارشنبه آماده ثبت نام دانش آموزان باقی مانده هستند.

مفیدی نیا تصریح کرد: ثبت نام دانش آموزان تا 15 تیرماه است و با توجه به شروع ماه رمضان از اولیای دانش آموزان درخواست داریم که بتدریج در روزهای تعیین شده برای ثبت نام مدارس اقدام کنند.

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش شهر تهران درباره میزان شکایت والدین نیز توضیح داد: تاکنون هیچ شکایتی به ستاد ثبت نام شهر تهران نشده است و تنها در مواردی بسیار اندک والدین خواهان ثبت نام فرزندانشان در مدارس خارج از محدوده بوده و تلاش شده حتی المقدور مشکلات آنها در این مورد حل شود.

وی در پایان توصیه کرد: تمامی مدارس تعیین شده در محدوده هر منطقه از کیفیت آموزشی خوبی برخوردار بوده است و به همین دلیل از والدین می خواهیم که در صورت امکان نسبت به ثبت نام فرزندانشان در مدارس داخل محدوده خود اقدام کنند.

 

کد خبر 219408
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز