همشهری آنلاین: برخی منابع خبری اعلام کرده بودند که صلاحیت یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در جلسه صبح دوشنبه 20 خرداد شورای نگهبان مجددا بررسی می‌شود.

Ruhani

مهر به نقل از یک منبع مطلع  از بررسی مجدد حسن روحانی کاندیدای هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جلسه صبح دوشنبه شورای نگهبان قانون اساسی خبر داده بود.

افشای اطلاعات محرمانه پرونده هسته‌ای در مناظره‌ تلوزیونی مهمترین دلیل این بررسی مجدد عنوان شده است.

از دیگر دلایل بررسی مجدد صلاحیت حجت‌الاسلام روحانی برای ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی مورادی چون شعارها و اظهارات هواداران وی در همایش‌های انتخاباتی به خصوص همایش عصر شنبه در ورزشگاه شهید شیرودی تهران و هم‌چنین اقدامات ستاد انتخاباتی وی در تایید آنچه که اقدامات ساختارشکنانه در برنامه های انتخاباتی عنوان شده، برشمرده شده است.

طبق اعلام شورای نگهبان به رسانه‌ها عباسعلی کدخدایی پیش از ظهر دوشنبه 20 خرداد قرار است در نشست خبری با حضور نمایندگان رسانه‌ها آخرین اخبار و مواضع شورای نگهبان را به اطلاع نمایندگان رسانه‌ها و افکار عمومی برساند.

اما حسن روحانی صبح امروز 20 خرداد ماه به این خبر واکنش نشان داد و تنها لبخند زد.

خبرگزاری مهر که خبر احتمال رد صلاحیت روحانی را منتشر کرده بود نوشت: حسن روحانی کاندیدای ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که آیا احتمال رد صلاحیت وی توسط شورای نگهبان وجود دارد پاسخی نداد و فقط لبخند زد.

ایسنا نیز نوشت: رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی از خبر مربوط بررسی مجدد صلاحیت این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در شورای نگهبان اظهار بی‌اطلاعی کرد.

نعمت‌زاده اظهار داشت: در زمینه بررسی مجدد صلاحیت آقای روحانی در شورای نگهبان تاکنون به ما خبری نداده اند و بعید می‌دانم چنین مسئله‌ای صحت داشته باشد.

وی همچنین تصریح کرد که ستاد تاکنون در این زمینه پیگیری نداشته است.

کد خبر 218065
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز