همشهری آنلاین: محمد باقر قالیباف گفت: ما فرصت آزمون و خطا نداریم، نه ملت ما فرصت آزمون و خطا دارد و نه دولت آینده، ما در یک پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم و باید بدانیم برای عبور از این پیچ تاریخی نمی‌توان به یک مدیریتی که اقتصاد به گل نشسته و دیپلماسی لاک‌پشتی دارد اتکا کرد.

سایت قالیباف: خراسانی‌ها یکصدا فریاد مدیریت جهادی سر دادند

محمدباقر قالیباف بعدازظهر 19 خرداد ماه در اجتماع پرشور ده‌ها هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان خراسان رضوی که در ورزشگاه شهید بهشتی شهر مشهد و خیابان‌های مجاور آن حضور یافته بودند به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در ابتدای سخنان خود گفت: خداوند را شاکرم که توفیق پیدا کرده‌ام امروز در استان خراسان به پابوس حضرت ثامن‌الحج، علی ابن موسی‌الرضا(ع) برسم. امروز توفیق دارم در جمع برادران و خواهران گرامی، هم استانی‌ها و هم‌سنگران خودم حضور یافته‌ام و به همه شما مردم متدین، نجیب، شریف، شهید پرور و ولایتمدار عرض ادب و احترام دارم.

قالیباف ادامه داد: به ارواح طیبه شهدا، 25 هزار شهید سرزمین خراسان، سرداران، سربازان، بسیجیان شهید، ارتشیان غیور، نیروی انتظامی عزیز و همه دلاورمردانی که برای این کشور و استان افتخار آفریده‌اند درود می‌فرستم. جانبازان عزیز در دفاع مقدس رشادت کردند و این مردان مرد امروز بر چرخ و بر روی زمین نشسته‌اند تا من و شما در مقابل استکبار و برای خدمت به این مملکت محکم بایستیم.

فرصت آزمون و خطا نداریم

وی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب اسلامی بود گفت: برای استقلال و تعیین سرنوشت خودمان انقلاب اسلامی اتفاق افتاد تا مردم در سرنوشت خود دخیل باشند. 24 خرداد نیز فرصتی است که می‌توانیم برای انتخاب فردی که دستگاه اجرایی را به دست می‌گیرد به پای صندوق‌های رأی بیاییم. امیدوارم در این حماسه سیاسی بتوانیم هم یک شور بزرگ و عظیم با بصیرت و شعور داشته باشیم و امور اجرایی را به دست فردی بسپاریم که بتواند خدمت کند تا به مدیریت بسته و خسته پایان داده و روح جدیدی در مدیریت کشور حاکم کند.

وی تاکید کرد: ما فرصت آزمون و خطا نداریم، نه ملت ما فرصت آزمون و خطا دارد و نه دولت آینده، ما در یک پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم و باید بدانیم برای عبور از این پیچ تاریخی نمی‌توان به یک مدیریتی که اقتصاد به گل نشسته و دیپلماسی لاک‌پشتی دارد اتکا کرد. آمده‌ایم که به همت شما مردم دست به دست هم بدهیم و با یک تحرک پویا و همت جهادی به همراه غیرت جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب خون جدیدی را در مدیریت کشور جاری کنیم.

سایت قالیباف: خراسانی‌ها یکصدا فریاد مدیریت جهادی سر دادند

مردم از خلف وعده خسته شده‌اند

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه افزود: ملت ما از هر بی‌عملی و خلف وعده خسته شده است. این مردم از توجیهات غیرمنطقی مدیران خسته‌ شده‌اند، اما به آرمان‌های خود پایبند هستند و محکم ایستاده‌اند. آنها آرمان‌های امام(ره) و شهدا را تحت رهبری مقام معظم رهبری به پیش می‌برند، با این وجود مدیران و مسئولان دولت آینده باید بدانند که از این سرمایه عظیم برای تحول اساسی در زندگی مردم استفاده کنند.

قالیباف گفت: ما یک دولت فضایی و دولتی که روی کاغذ باشد نمی‌خواهیم. دولتی می‌خواهیم باهمت جوانان و غیرت مردانه که تبعیض را از بین ببرد و از همه نخبگان، جوانان، اقوام، گروه‌ها و دلدادگان انقلاب اسلامی استفاده کند تا خودش را برای یک تحول بزرگ و پیشرفت آماده کند.

کشور به یک دولت جهادی نیاز دارد

محمدباقر قالیباف در جمع مردم خراسان رضوی یادآور شد: برای ایجاد این تحول نه ادامه دادن وضع موجود به صلاح ماست و نه بازگشت به گذشته، چراکه گذشته امتحان خود را پس داده است و وضعیت امروز را دیده‌ایم و از شرایط سخت اقتصادی رنج می‌بریم، چراکه مشکلات باعث ایجاد زحمت شده است. ما یک دولت جهادی برخاسته از مردم با رویکرد اجتماع‌محور و مردم محور می‌خواهیم که هر قشری به آن نگاه کند؛ از یک کارگر، کشاورز و معلم گرفته تا یک بازنشسته، روستایی و دانشجو احساس کند این دولت متعلق به اوست. ما آماده‌ایم با کمک شما ملت عزیز مخصوصا شما هم استانی‌ها در این مسیر حرکت کنیم، همانطور که شما مردم نجیب در دوران دفاع مقدس ثابت کردید که محکم و پای انقلاب بوده‌اید. اگر خیر ما و تقدیر الهی در این باشد که در دولت آینده توفیق حضور داشته باشم و شما ملت ایران و مردم خراسان حماسه سیاسی را اینگونه محقق کنید، به همت شما مردم و ملت ایران حماسه اقتصادی را در 2 سال در کشور محقق خواهیم کرد و کشور را در مسیر پیشرفت و عدالت قرار خواهیم داد تا باعث سربلندی و عزت اسلام و مسلمین و افتخارآفرینی برای ملت باشیم که فردای قیامت مدیون شهدا و امام عزیز نباشیم.

سایت قالیباف: خراسانی‌ها یکصدا فریاد مدیریت جهادی سر دادند

وی در پایان گفت: انشاالله بعد از اینکه توفیق حضور و خدمت به شما را پیدا کردم دست به دست هم می‌دهیم تا برای یک حرکت عظیم به منظور ساخت کشور اقدام کنیم.

کد خبر 218040
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز