همشهری آنلاین: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به برگزاری همایش انتخاباتی مدرسه رفاه در حمایت از محمد باقر قالیباف تصریح کرد: این همایش گامی در جهت افزایش تعاملات حامیان مجلسی قالیباف بود.

کمال الدین پیرموذن - نماینده مجلس

کمال‌الدین پیر‌موذن با اشاره به برگزاری همایش انتخاباتی مدرسه رفاه برای حمایت از محمدباقر قالیباف تصریح کرد:‌ این همایش از سوی شورای راهبردی نمایندگان مجلس نهم حامیان قالیباف متشکل از ۱۵۰ نماینده مجلس نهم و شورای راهبردی نمایندگان ادوار حامی قالیباف برگزار شد و حدود ۴۳۰ نفر در آن حضور داشتند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه همه اعضای این دو شورا برای افزایش تعاملات ستادهای استانی و شهرستانی محمدباقر قالیباف حضور داشتند.

وی یادآور شد: در این همایش عوض حیدر‌پور شهر‌ضایی به عنوان "رئیس شورای راهبردی نمایندگان مجلس نهم حامی قالیباف" سخنرانی کرد و با توجه به برخی از تخریب‌های جریان انحرافی در انتشار CD قرمز، مسئولیتی را به روسای ستا‌د‌های حامی قالیباف در شهرستان‌ها محول کرد.

پیر‌موذن افزود: همچنین محمد‌نبی رودکی نماینده ادوار مجلس به عنوان "رئیس شورای راهبردی نمایندگان ادوار حامی قالیباف"، صحبت کرد و اقدامات نمایندگان ادوار در سطح شهرستان‌ها و استان‌ها را مورد اشاره قرار داد.

وی ادامه داد: رودکی با توجه به اینکه قالیباف در نظر‌سنجی‌ها اول است گفت که روسای ستادهای انتخاباتی او باید روزهای پایانی از طریق تبلیغات در روستا‌ها، اقدامات لازم را مبذول دارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: همچنین در این همایش حسین مظفر، رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر قالیباف سخنرانی کرد و با تاکید بر توانمندی‌های ایشان از همه روسای ستادهای انتخاباتی و اعضای این دو شورا درخواست کرد تا همت بیشتری در روزهای نزدیک به انتخابات برای تبلیغات انجام دهند.

کد خبر 218062
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز