همشهری آنلاین: یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ‌بسیاری سعی کردند مانع مسیر پیشرفت انقلاب شوند اما این انقلاب در برابر حرکاتی که می‌خواست از اسلام ناب زاویه بگیرد ایستاد و عناوین مجعولی مانند «مکتب ایرانی» و « دوستی با ملت اسرائیل» با برخورد شدید ملت ایران به عقب رانده شد.

سعید جلیلی عصر 19 خرداد ماه در جمع مردم حاضر در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز اظهار داشت: خوشحالم که در آخرین روز رجب در حرم سوم اهل بیت سرزمین اسلامی در جمع پرشور مردم شیراز حضور دارم.

وی افزود: بسیاری سعی کردند مانع مسیر پیشرفت انقلاب شوند اما این انقلاب در برابر حرکاتی که می‌خواست از اسلام ناب زاویه بگیرد ایستاد و عناوین مجعولی مانند «مکتب ایرانی» و « دوستی با ملت اسرائیل» با برخورد شدید ملت ایران به عقب رانده شد.

مهمترین اظهارات جلیلی در شیراز به نقل از فارس در زیر آمده است:

  • کار بزرگ امام این بود که 50 سال پیش در این کشور پرچم اسلام ناب را برافراشت که اکنون پس از نیم قرن کماکان با صلابت در اهتزاز است.
  • دو خط اساسی در این 50 سال در برابر یکدیگر شکل گرفت که خط اسلام ناب ولایت و فقاهت و خط مقابل آن جبهه کفر و دشمن اسلام بودند.
  • در این نیم قرن ملت ما باورهای خود را تجربه کرد که اگر بر اساس آموزه‌های قرآنی باور داشت « ان‌الذین قالو ربناالله ثم استقاموا» آن را تجربه کرد. یک سو خط ایمان و امید بود که امام آن را در دل مردم زنده کرد و پیروزی‌های بسیار را با باور به اسلام ناب و مردم ارمغان آورد.
  • پیروزی در دفاع مقدس و ورود ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای به سطح جهان در سایه گفتمان امام و ولایت رهبری به دست آمد.
  • دشمنان با تهدید و تخریب سعی کردند نگذارند شجره طیبه انقلاب رشد کند اما این شجره هر روز بیشتر رشد کرد و موسای انقلاب در قامت جوانی تنومند در برابر دشمنان استاده است.
  • پس از فتنه و انحراف یک حرکت دیگر در حال شکل گرفتن است و می‌خواهد در زمانی که انقلاب در موقعیت خیبر قرار دارد و پشت خیمه دشمن رسیده‌ایم و دشمن درمانده شده، جریانی مکمل جریان بیگانه شود و به دنبال ایجاد تردید است.
  • این ترفند معروفی است که زمانی به پشت خیمه معاویه برسی در برابر ایمان مردم، تردید به توانمندی‌های کشور و ظرفیت‌های متعالی را ترویج می‌کند.
  • جریان تردید در فایده مقاومت شبهه‌افکنی کرده و دستاوردهای آن را زیر سئوال برده و هزینه‌های توهمی برای آن قائل می‌شود.
  • این جریان عدالت را باور ندارد و در عرصه جهانی به وجود کدخدا باور دارد.
کد خبر 218046
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز