همشهری آنلاین: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به نفع هیچیک از کاندیداها موضع گیری نکرده و چنانچه فرماندهی در جایی اقدام به سخنرانی به طرفداری از شخصی کند بطور حتم سپاه پاسداران با وی برخورد می کند.

مهدی صدیق

سردار مهدی صدیق روز پنج شنبه در حاشیه آیین سوگواری امام موسی کاظم (ع) در همدان در گفت و گو با ایرنا افزود: هر فرد سپاهی همانند دیگران شهروندان برای خود دارای ایده و نظری است ولی این امر به منزله طرفداری مجموعه سپاه از این کاندیدا نیست.

وی با ذکر اینکه رویکرد محوری سپاه تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی است تاکید کرد: انتخابات یکی از مظاهر حماسه سیاسی است و حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: باید با آگاه سازی مردم و تشویق و ترغیب آنان به حضور در پای صندوق های اخذ رای بتوان با آرای بیشتر و بهتری یک حماسه جدید را رقم زد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه تخریب کردن در دین اسلام جایگاهی ندارد اظهار داشت: دولتمردان در طی فعالیت خود دارای توفیقات و اشکالاتی بوده اند که رهبر فرزانه انقلاب در اول هر سال آنان را بیان می کنند.

وی اضافه کرد: افرادی که دنبال به دست گرفتن سکان اجرایی کشور هستند باید بجای تخریب داشته ها، قابلیت ها و توانمندی خود را بیان کنند چراکه تخریب دیگران نشان از داشتن برنامه نیست.

سردار صدیق با ذکر اینکه تخریب متفاوت از نقد است اظهار داشت: نقد باید توام با انصاف، ذکر بدون قصد و غرض و زیر سوال بردن عملکرد دولت های قبل باشد همچنین داوطلبان ضمن ذکر مشکلات باید برنامه های خود را برای رفع ان نیز بیان کنند.

کد خبر 217559
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز