سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴
۰ نفر

اگر خاطرت باشد درباره‌ی جشنواره‌ی پرچم بارها برایت گفته‌ایم. اما گویا کودکان و نوجوانان، بیش‌تر از گروه‌های دیگر از این جشنواره استقبال کرده‌اند.

این سبز و سفید و سرخ زیبا

محسن یونسی،‌ دبیر اجرایی جشنواره‌‌ی پرچم درباره‌ی این موضوع می‌گوید: «استقبال از جشنواره‌ی پرچم در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان از حوزه‌ی عکس و پوستر ‌خیلی بیش‌تر است. کودکان و نوجوانان با توجه به محیط‌های اطراف خود و دیدی که نسبت به پرچم دارند، خیلی خوب کار کرده‌اند و کارهای متنوعی ارائه داده اند.»

او می‌گوید: «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خیلی روی مفهوم پرچم با کودکان و نوجوانان کار کرد. هم‌چنین در فرهنگ‌سرای فردوس سه کارگاه باموضوع پرچم برای کودکان و نوجوانان با حضور جمال‌الدین اکرمی برگزار شد تا آن‌ها بیش‌تر با مفهوم پرچم آشنا شوند. سعی شد فضاسازی طوری باشد که آن‌ها بیش‌تر نسبت به پرچم ذهنیت پیدا کنند.»

دبیر اجرایی جشنواره‌ی‌ پرچم می‌گوید: «مراسم اختتامیه‌ی این جشنواره، یک‌شنبه دوم تیر ماه برگزار می‌شود و در آن مراسم آثار برگزیده معرفی خواهند شد.»

او درباره‌ی بین‌المللی شدن  جشنواره در آینده می‌گوید: «درباره‌ی این که بهتر است این جشنواره به شکل بین‌المللی باشد یا کشوری، رایزنی‌هایی شده، اما فعلاً برگزاری آن درسطح کشوری مطرح است.»

حتماً می‌دانید که کودکان از شش تا 15 ساله در سه گروه مختلف در این جشنواره شرکت کرده‌اند.آخرین مهلت ارسال آثار تا 8 خرداد است. شما می‌توانید برای شرکت در جشنواره، آثار خود را به دبیرخانه‌ی جشنواره واقع در فرهنگ‌سرای فردوس به نشانی فلکه‌ی دوم صادقیه، بلوار فردوس بفرستید.

کد خبر 215258
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز