اگر یادتان باشد پارسال (شهریور) یک کارگاه تصویرگری بر اساس رمان «هستی» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد. از پس‌فردا(شنبه،4خرداد)تصویرهای کشیده شده در آن کارگاه، در نمایشگاهی در فرهنگ‌سرای ارسباران به نمایش در می‌آیند.

تصویرهاى هستى در فرهنگ‌سراى ارسباران و دو خبر دیگر

مدیریت هنری این کارگاه را کورش پارسا نژاد و مدیریت اجرایی آن را سمیه علیپور بر عهده داشتند.در این نمایشگاه کارهایی از راحله برخورداری، ماهنی تذهیبی، نرگس دلاوری ، ملیکا سعیدا، عاطفه شفیعی‌راد، نوشین صفا خو، شیوا ضیایی، میترا عبداللهی، سمیه علیپور، نرگس محمدی، لیدا معتمد و منصوره محمدی را می‌بینیم. رمان هستی، نوشته‌ی فرهاد حسن‌زاده، از رمان‌هایی است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر کرده و جایزه‌های گوناگونی برده است.

این نمایشگاه تا 9 خرداد دایر است و از ساعت 10 تا 19 می‌توان به تماشای آثار پرداخت.

 

عروسک‌های باستانی

قرار است نخستین بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» از تاریخ 10 تا 12 تیر ماه آینده در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شود . از نکته های جالب این بازار  حضور عروسک‌های باستانی است که به‌دست فرزانه بابایی طراح عروسک، نقاش و عروسک ساز ساخته شده‌اند.

 

کلاس‌های آموزشی کودک و نوجوان

فرهنگ‌سرای امید، کلاس‌های مختلفی برای نوجوانان برگزار می‌کند.این کلاس‌ها در زمینه‌های  مختلف از جمله، هنری،ورزشی، علمی و علوم کامپیوتر و هم‌چنین در رشته‌های ورزشی مانند ژیمناستیک،شطرنج،کاراته و...برگزار می‌شود.

تلفن فرهنگ‌سرای امید 33355203 است.

کد خبر 215257
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز