شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۶:۲۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رهبر جوان کره‌شمالی دو دختر دارد که گفته‌ می‌شود مادر یکی از آنها فردی ناشناس است و این دختر که فرزند اول او نیز هست به‌ عنوان دختر مخفی کیم معروف شده‌ است.

کره شمالی

  کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در سال 2009 میلادی با ری سول‌-جو ازدواج کرده و بازیکن پیشین بستکبال آمریکا که فوریه امسال به کره‌شمالی سفر کرده بود گفته‌است سول جو در صحبت‌‌هایش از دختر زیبایش صحبت می‌کرده‌است.

ری در سال 2012 نامش برای اولین بار به‌عنوان همسر رهبر کره‌شمالی مطرح شد.

بنا به گزارش میرور، به‌ این ترتیب کیم جونگ اون که گفته‌می‌شود دختر دیگرش در 2010 متولد شده صاحب دو فرزند است که مادر فرزند اول به‌ احتمال قوی سول جو نیست. برادر برزگتر رهبر کره‌شمالی، کیم جونگ چول نیز یک فرزند پسر دارد که ظاهرا او هم مانند دختر اول جونگ اون در سال 2010 به‌دنیا آمده‌ است.

ری سول جو در سال 2010 به‌عنوان یکی از اعضای گروه اون‌هاسو ارکسترا به‌ روی صحنه رفت و بنا به گفته منابع کره‌ای روی صحنه رفتن یک زن باردار جزو موارد نادر است بنابراین گفته می‌شود مادر فرزند اول کیم جونگ اون ری نیست.

به گزارش زی‌نیوز، کره شمالی در محدوده زمانی تولد فرزندان اول دو برادر یعنی سال 2010 محصولات لوکس مربوط به کودکان را از اروپا وارد کرده که شامل لباس و سیسمونی برای نوزاد دختر و پسر است. بنا به گفته یک منبع دیپلماتیک همین مسئله سبب شده تا حدس و گمان‌ها درخصوص این‌که کیم جونگ اون دختر و کیم جونگ چول پس دارد، بالا بگیرد.

این رژیم سال گذشته 1.5 بیلیارد یور صرف واردات لوازم بچه ساخت آلمان و سوئیس کرده‌است.

کد خبر 214653
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز