جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹
۰ نفر

گروه اجتماعی: یک روز پس از انتقادات نماینده ولی فقیه به سیاست‌های سازمان حج و زیارت، رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: برخی می‌خواهند در همه سطوح اداره حج برخلاف سیاست‌های نظام و منویات مقام معظم رهبری دخالت کنند.

حج

به گزارش حج نیوز، سیداحمد موسوی گفت: آنها مدعی‌ هستند که سازمان حج و زیارت باید در قبضه و مطیع آنها باشد و هرکاری با اذن و اجازه آنان انجام شود و تهدید می‌کنند که اگر چنین نباشد، به جامعه اطلاعات غلط داده و با فضا‌سازی،‌ سازمان و مدیران خدوم آن را تحت فشار قرار می‌دهند و متهم می‌کنند. ما به این دوستان می‌گوییم لطفا کار سیاسی نکنید. پس از واکنش‌های بسیار به افزایش قیمت دو برابری تمتع نسبت به سال91و تکمیل‌نشدن کاروان‌ها با وجود 2بار تمدید و انتقاد نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس‌کل بانک مرکزی، موسوی اظهار کرد:‌

مواظب باشید که امروز درخصوص قیمت‌گذاری به مردم اطلاعات غلط می‌دهند. این اظهارات رئیس سازمان حج و زیارت یک روز پس از انتقادات نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی مطرح می‌شود که طی آن حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی‌عسکر از آزادسازی نقل و انتقال فیش‌های تمتع و عمره، عرضه فیش در فرابورس، نحوه دادن سود به سپرده‌های حج و افزایش دو برابری هزینه‌های حج انتقاد کرد و گفت: این امور بدون نظرخواهی از بعثه مقام معظم رهبری انجام شده است.

کد خبر 214596
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز