گروه بورس: رئیس هیأت عامل سازمان خصوصی‌سازی‌ درباره تعیین قیمت سهام 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: قیمت سهام این دو باشگاه از طریق مکانیسم کشف قیمت در بازار سهام مشخص می‌شود.

سهام -طرح

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز گذشته در اظهاراتی عجیب و غیرکارشناسی اعلام کرد، سهام باشگاه پرسپولیس را می‌توان تا 400میلیارد تومان فروخت. این گفته‌ها در شرایطی اعلام شد که صبح امروز قرار است معاونان سازمان خصوصی نشست مشترک با مدیران باشگاه پرسپولیس و استقلال برگزار کنند.


به‌دنبال اظهارنظر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد قیمت‌گذاری 400میلیارد تومانی برای سهام پرسپولیس محمدرحیم احمدوند، رئیس هیأت عامل سازمان خصوصی‌سازی‌ در گفت‌وگو با همشهری درباره نحوه قیمت‌گذاری سهام این دو باشگاه پرطرفدار فوتبال گفت: همه‌‌چیز براساس روال قانونی انجام می‌شود. مباحث ارزش سهام این دو باشگاه به روش‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و نهایتا قیمت سهام این دو باشگاه از طریق مکانیسم کشف قیمت در بازار سهام مشخص می‌شود. وی در پاسخ به این پرسش که واگذاری سهام این دو باشگاه چه زمانی انجام می‌شود، گفت: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی سهام این دو‌باشگاه باید در سال‌جاری واگذار شود و سازمان خصوصی‌سازی‌ هم مکلف است براساس قوانین تکلیفی سهام این دو باشگاه را در سال‌جاری واگذار کند.

احمدوند تأکید کرد: سهام این دو باشگاه پس از طی مراحل قانونی و پذیرش سهام‌شان در فرابورس واگذار خواهد شد و سپس اهلیت خریداران باید مورد تأیید قرار گیرد.

جلسه معاون خصوصی‌سازی با مدیران سرخابی

در همین حال قرار است معاون خصوصی‌سازی‌ امروز با مدیران عامل 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس درخصوص واگذاری سهام 2 باشگاه دیدار و گفت‌وگو ‌کند. به گزارش فارس، پس از صحبت‌های محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه ورزش و مردم درخصوص واگذاری سهام 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس در بورس و درآمدزایی هر دو باشگاه، ابوالقاسم شمس جامخانه، معاون خصوصی‌سازی از برگزاری نشستی با مدیران سرخابی‌ها خبر داد. این جلسه صبح امروز برگزار خواهد شد. پیش از این سیدمهدی عقدایی و اسماعیل غلامی معاونین سابق سازمان خصوصی‌سازی‌ 2سال پیش به‌دلیل اعلام قیمت سهام این باشگاه مجبور به استعفا شدند.

کد خبر 214579
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز