همشهری‌آنلاین: دارندگان ودیعه‌های حج تمتع ۲۱ آبان ۸۴ تا ۲۰ آذر ۸۴ می‌توانند جهت نام‌نویسی به کاروان‌های معرفی شده در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

فارس نوشت: با توجه به پایان فراخوان نوبت اول، در راستای تکمیل ظرفیت‌های موجود، سازمان حج و زیارت از تمامی ودیعه گذاران حج تمتع 21 آبان 84 تا 20 آذرماه 84 که در بانک ملی ثبت نام کرده‌اند، دعوت به عمل آورد به منظور تشرف به حج تمتع 1392 جهت تکمیل ظرفیت‌های موجود به کاروان‌های اعلام شده درسطح استان مراجعه و ثبت نام کنند.

براساس این گزارش، واجدان شرایط تشرف قبلا می‌توانند با مراجعه به سامانه http://haj92.irاز ظرفیت خالی و فهرست اسامی مدیران کاروان‌های استان (به تفکیک شهر و شهرستان) مطلع و از 10 صبح امروز برای نام نویسی در ظرفیت خالی هر کاروان اقدام کنند.

این گزارش حاکی است، چنانچه ظرفیت 50 درصد ثبت نام اینترنتی (غیر حضوری) هر کاروان در مرحله تکمیل نشده باشد، افراد می‌تواند در سقف تعیین شده بصورت غیر حضوری از طریق آدرس و سامانه فوق ثبت نام اینترنتی را داشته باشند.

شایان ذکر است، از آنجائیکه این فراخوان تنها به منظور تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌ها است از این‌رو به محض تکمیل ظرفیت کاروان (در سطح شهر و شهرستان) امر ثبت نام نیز متوقف می‌شود.

در مراجعات حضوری ثبت نام بر اساس مراجعه افراد است که در صورت مراجعه همزمان، نام نویسی با رعایت اولویت و سابقه ثبت نام بانکی از افراد فوق خواهد بود.

سازمان حج و زیارت حداقل و حداکثر قیمت کاروان‌های حج امسال را به ترتیب 9 و 12 میلیون تومان اعلام کرده است و قرار است در حج امسال حدود 70 هزار ایرانی به زیارت خانه مشرف شوند.

کد خبر 212369
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز