همشهری آنلاین: محمود احمدی‌نژاد یکشنبه 15 اردیبهشت ماه به صحن علنی مجلس می‌آید تا در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی خود برای وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی حضور پیدا کند.

حسین سبحانی‌نیا درباره حضور احمدی‌نژاد در جلسه رای اعتماد به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برداشت من این است که طبق روال معمول در معرفی وزرا، احمدی‌نژاد این بار هم به مجلس خواهد آمد.

نماینده مردم نیشابور که با خانه ملت گفتگو کرده است افزود: قاعدتا معاون امور مجلس رییس جمهور، نسبت به حضور ایشان در مجلس، اطلاع ‌میدادند تا هماهنگی‌هایی انجام شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: عباسی، آخرین وزیر دولت دهم است که به مجلس معرفی شده و رییس جمهور قطعا در جلسه رای اعتماد به وی حضور خواهد داشت.

روابط عمومی معاونت امور مجلس رئیس جمهور نیز در گفت و گو با خانه ملت ضمن تایید خبر حضور احمدی‌نژاد در جلسه رای اعتماد عباسی اعلام کرد: این موضوع در نامه ای به هیئت رئیسه مجلس اعلام شده است.

موضوع رای اعتماد به اسدالله عباسی، وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار روز یکشنبه (۱۵اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

کد خبر 212316
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز