مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در خرداد عملیات بهره برداری از بخش جنوبی خط 3 مترو تهران آغاز خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین، سید جعفر تشکری هاشمی با بیان این مطلب افزود: اخیرا بازدیدی از خط 3 مترو تهران داشتیم که خوشبختانه شاهد پیشرفت خوب عملیات عمرانی در این خط بودیم و امید است در خرداد عملیات بهره برداری از بخش جنوبی خط 3 مترو تهران آغاز شود.

وی ادامه داد: در مسیر نیمه جنوبی خط 3 مترو تهران یعنی از بزرگراه آزادگان تا چهارراه ولیعصر(عج) به جز یکسری قطعات کوچک که بیش از چند صد متر نمی شود، تمام تونل ها ساخته و لاینیگ شده ، همچنین ریل گذاری در بخش وسیعی از خط انجام صورت گرفته است، و بقیه کارها نیز با سرعت دنبال می شود.

معاون شهردار تهران با تاکید براینکه تمام ایستگاه های نیمه جنوبی خط 3 در مرحله نازک کاری هستند و روند کارها بسیار خوب بوده است گفت: هیچ کارگاهی در نیمه جنوبی خط 3 مترو تهران طی 24 ساعت حتی لحظه ای تعطیل نیست و در تمام 9 ایستگاه بخش جنوبی با جدیت کارها پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه نیمه جنوبی خط 3 مترو تهران در خرداد ماه به صورت تدریجی به بهره برداری رسیده و زیر بار مسافرگیری می رود گفت: پیش بینی شده است که در مرحله نخست 4 ایستگاه از مجموع ایستگاه های نیمه جنوبی خط 3 به بهره برداری برسد و بعد به مرور سایر ایستگاه ها وارد مدار خدمات رسانی شوند.

تشکری هاشمی همچنین در خصوص بهره برداری از ایستگاه های بخش میانی خط 3 حدفاصل ایستگاه چهارراه ولیعصر (عج) تا ایستگاه شهید بهشتی گفت: ایستگاه های بخش میانی خط 3 مترو تهران مانند ایستگاه میدان ولیعصر(عج) و ایستگاه فاطمی در دست ساخت است و تلاش می شود که ایستگاه های این خط یکی پس از دیگری وارد مدار خدمات رسانی به شهروندان شوند.

وی تصریح کرد: خط 3 مترو یکی از مهمترین خطوط شبکه مترو تهران محسوب می شود که شمال شرق تهران را به جنوب غربی شهر متصل می کند و با توجه به عبور خط از نقاط مهم و پرتردد شهر به ویژه نقاط مرکزی ، پیش بینی می شود این خط به یکی از پرمسافرترین خطوط مترو پایتخت تبدیل شود.

کد خبر 211986
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز