مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

گروه شهری: بهره‌برداری از بخش جنوبی خط سه متروی‌تهران خرداد‌ماه آغاز خواهد شد.

سیدجعفر تشکری هاشمی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به بازدید اخیر از خط سه متروی‌تهران گفت: خوشبختانه شاهد پیشرفت خوب عملیات عمرانی در این خط بودیم و امید است در ماه خرداد عملیات بهره‌برداری از بخش جنوبی خط سه متروی‌تهران آغاز شود.

در مسیر نیمه جنوبی خط سه متروی‌تهران محدوده بزرگراه آزادگان تا چهارراه ولیعصر به جز یکسری قطعات کوچک که بیش از چندصد متر (450متر) نمی‌شود، تمام تونل‌ها ساخته و لاینیگ شده، همچنین ریل‌گذاری در بخش وسیعی از خط انجام گرفته و مابقی کارها نیز با سرعت دنبال می‌شود. معاون شهردار تهران با تأکید بر اینکه تمام ایستگاه‌های نیمه جنوبی خط سه در مرحله نازک‌کاری هستند و روند کارها بسیار خوب بوده است، گفت: هیچ کارگاهی در نیمه جنوبی خط سه متروی‌تهران طی 24ساعت حتی لحظه‌ای تعطیل نیست و در تمام 9ایستگاه بخش جنوبی با جدیت کارها پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه نیمه جنوبی خط سه متروی‌تهران در خرداد‌ماه به‌صورت تدریجی به بهره‌برداری رسیده و زیر بار مسافرگیری می‌رود، گفت: پیش‌بینی شده است که در مرحله نخست چهار ایستگاه از مجموع ایستگاه‌های نیمه جنوبی خط سه به بهره‌برداری برسد و به مرور سایر ایستگاه‌ها وارد مدار خدمات‌رسانی شوند. تشکری هاشمی گفت: ایستگاه‌های بخش میانی خط سه متروی‌تهران مانند ایستگاه میدان ولیعصر و ایستگاه فاطمی در دست ساخت است و تلاش می‌شود که ایستگاه‌های این خط یکی پس از دیگری وارد مدار خدمات‌رسانی به شهروندان شوند.

کد خبر 211886
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز