همشهری‌آنلاین: واکاوی وضعیت نظام روابط‌عمومی در کشور مؤید اینست که در حوزه‌های اجرایی یا اصولاً درک صحیح و تعریف واحدی از روابط‌عمومی وجود ندارد و یا آنچه به عنوان روابط‌عمومی مورد عمل و استناد قرار می‌گیرد با واقعیت این دانش، هنر و فن، غریبه و حتی در برخی مواقع برداشت معکوس از آن صورت می‌گیرد.

مرتضی تمدن

مرتضی تمدن استاندار تهران در دیدار امیرعباس تقی‌پور دبیر هفته گرامیداشت روابط‌عمومی با وی، ضمن بیان مطلب فوق افزود: در جهان تبادل اطلاعات و در فضایی که دنیای ارتباطات به شکل رعدآسا و برق‌آسا در حرکت و در حال تغییر است تکیه به مفهوم روابط‌عمومی و تشریح و تکوین آن یک ضرورت جدی محسوب می‌شود.

وی با استقبال از برگزاری نخستین هفته گرامیداشت روابط‌عمومی در کشورمان افزود: اقدامات و برنامه‌های تدارک دیده شده، قابل تقدیر است.

تمدن افزود: این هفته فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی دولت است است تا در فضای زمانی تعیین شده مورد نقد و ارزیابی قرار گیرند.

وی اظهار امیدواری کرد در این هفته دستگاه‌ها و سازمان‌های پژوهشی و تحقیقاتی و اجرایی به ایفای صحیح نقش خود بپردازند.

در این دیدار امیرعباس تقی‌پور دبیر هفته گرامیداشت روابط‌عمومی با تشریح برنامه‌های این هفته گفت: امیدواریم روزی فرا برسد تا تمامی دستگاه‌های اجرایی با تقویت واحدهای روابط‌عمومی خود، در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های کاری خود، ضمیمه‌ای به نام پیوست روابط‌عمومی داشته باشند و به کمک راه‌حل‌های ارتباطی به تعالی و پیشرفت کشور بیش از گذشته کمک کنند.

وی افزود: برای نخستین بار در کشور از 27 لغایت 2 خرداد برنامه‌های گرامیداشت روابط‌عمومی اجرا خواهد شد.

کد خبر 211711
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز