دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸
۰ نفر

گروه بورس: ارزشگذاری سهام باشگاه پرسپولیس تا یک‌ماه آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش همشهری، بهروز زارع، مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه سپهر در یک نشست خبری اعلام کرد: ارزشگذاری سهام این باشگاه به سفارش سازمان خصوصی‌سازی‌ در حال انجام است و به همین دلیل نمی‌توانیم قیمت‌های به‌دست آمده در این ارزشگذاری را در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.

او با اشاره به اینکه قبلا ارزش برند باشگاه پرسپولیس قیمت‌گذاری شده بود، اعلام کرد: این بار، ارزشگذاری سهام پرسپولیس از طریق تلفیق سه روش متفاوت قیمت‌گذاری در حال انجام است. زارع تأکید کرد: ما در نهایت گزارش کارشناسی خود را در اختیار سازمان خصوصی‌سازی‌ قرار می‌دهیم و تصمیم‌گیری نهایی، در مورد نحوه واگذاری و تعیین قیمت سهام این باشگاه، بر‌عهده سازمان خصوصی‌سازی‌ است.

واگذاری پرسپولیس

گفته می‌شود که سازمان خصوصی‌سازی‌ باید قیمت پیشنهادی را برای تأیید نهایی به هیأت واگذاری ارائه کند. ابوالقاسم شمس جامخانه، معاون سازمان خصوصی‌سازی‌ اعلام کرده: با توجه به امضا و تأیید وزیر اقتصاد سهام پرسپولیس به‌زودی در فرابورس عرضه می‌شود. به گفته او پرسپولیس برای واگذاری سهام از استقلال آماده‌تر است.

پیش از این احمد رسولی‌نژاد، معاون وزارت ورزش هم اعلام کرده بود که سهام پرسپولیس زودتر از استقلال به بخش خصوصی واگذار می‌شود. او در توضیح این رویداد گفته است: یکی از مشکلات خصوصی‌‌سازی این دو باشگاه زیان‌ده بودن آنها بود، اما با توجه به اینکه از فصل آینده همه درآمدهای تبلیغات به این تیم‌ها تخصیص خواهد یافت، دو باشگاه سودده شده و از هر جهت برای واگذاری سهام آماده می‌شوند.

کد خبر 211687
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز