مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۹
۰ نفر

گروه شهری: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران از برگزاری اختتامیه بخش فرهنگی و هنری دومین جشنواره شمسه خبر داد و گفت: این مراسم شنبه هفت اردیبهشت در برج میلاد برگزار خواهد شد.

سید محمدهادی ایازی ضمن بیان این مطلب افزود: مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری شمسه در 9رشته تئاتر، شعروادب، موسیقی، خوشنویسی، گرافیک، عکاسی، نقاشی وتندیس، کاریکاتور و فیلم برگزار می‌شود. وی گفت: جشنواره شمسه در دومین سال برگزاری علاوه بر جذب استعدادها و ظرفیت‌های مردمی در عرصه‌های فرهنگی، هنری، آیینی و مذهبی، جهت‌دهی به سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی مجموعه شهرداری تهران در حوزه فرهنگی و اجتماعی را دنبال می‌کرد. ایازی ادامه داد: به‌عنوان دیگر این مجموعه همراه با شهروندان در جشنواره‌های 12گانه شمسه کوشید تا مفاهیم شهروند، محله، سرمایه اجتماعی و هویت باز تعریف و در روابط سازمانی نیز نهادینه شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با اشاره به تلاش مجریان جشنواره شمسه برای مرتفع‌کردن ضعف‌ها و نواقص موجود تصریح کرد: این جشنواره عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی پایتخت را همراه خود دارد و در نخستین گام توانست 150هزار نفر را با خود همراه سازد. مدیریت فرهنگی شهر ضمن ابراز خرسندی از دستیابی به این موفقیت همواره سعی در شناسایی و برطرف کردن ضعف‌های موجود در حوزه برنامه‌ریزی و اجرایی داشته است. وی گفت: یکی از مواردی که در سال 91مورد توجه قرار گرفت، افزایش کمی رشته‌ها به‌دلیل لزوم پاسخگویی به تمام سلایق و خواسته‌های شهروندان بود که توانست زمینه بهره مندی بیشتر مدیریت فرهنگی شهر از نظرات مشورتی نخبگان و نام آشنایان هنر و ادب این مرز و بوم را فراهم کند.

کد خبر 210987
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز