مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲
۰ نفر

گروه شهری: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران از تشکیل نخستین جلسه شورای سیاستگذاری سومین دوره مجموعه جشنواره‌های شمسه خبر داد و گفت:

این جلسه با حضور دبیران تخصصی رشته‌های 12گانه این جشنواره شهری برگزار و مقرر شد تا اجرای جشنواره شمسه دعا و نیایش از اول‌ماه رجب آغاز شود.سید محمدهادی ایازی، رئیس شورای سیاستگذاری مجموعه جشنواره‌های شمسه ضمن بیان این مطلب افزود: همزمان با اتمام فرایند اجرایی دومین دوره جشنواره شمسه در سال 91، تیم مشورتی و کارشناسی دبیران تخصصی جشنواره، سیاست‌ها و راهبردهای سومین دوره شمسه را بررسی می‌کردند.

وی گفت: براین اساس به زعم مدیریت فرهنگی شهر، اجرای جشنواره شمسه در سال 92 از زمان برگزاری اختتامیه دومین دوره شمسه آغاز شده و باید در کوتاه‌ترین‌زمان تصمیم‌های اخذ شده به‌منظور بهبود کیفیت آن، اجرا شود.

ایازی تصریح کرد: نخستین شورای سیاستگذاری مجموعه جشنواره‌های شمسه سه در سال‌جاری عصر روز گذشته با حضور دبیران تخصصی رشته‌های 12گانه شمسه تشکیل شد و ضمن مرور عملکرد این جشنواره طی دو سال گذشته به آسیب شناسی آن پرداخت. معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران گفت: 150هزار شهروند در نخستین جشنواره شمسه با مدیریت فرهنگی شهر همراه شدند و در دومین سال اجرا بیش از یک میلیون خانواده تهرانی با شمسه ارتباط برقرار کردند. این موضوع موید آن است که شمسه در جلب و نگهداشت سرمایه‌های اجتماعی و پتانسیل‌های مردمی کشف شده در این رخداد فرهنگی موفق بوده است.

کد خبر 213083
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز