چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر با همت مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی و موسسه بین‌المللی تئا‌تر در قالب ۱۳ بخش از ۲۴ دی تا ۱۲ بهمن ماه برپا می‌شود.

تماشاخانه

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، مرور تئا‌تر ایران، برگزیدگان تئا‌تر مناطق، جشنواره جشنواره‌ها، چشم انداز تئا‌تر ایران در سال ۹۳، تئا‌تر نسل نو، تئا‌تر ملل، بخش رقابتی تئا‌تر صحنه‌ای، تئا‌تر خیابانی، مسابقه نمایشنامه نویسی، مسابقه و نمایشگاه عکس، مسابقه و نمایشگاه پوستر، چهارمین بازار تئا‌تر ایران، کارگاه آموزشی و نشست‌های تخصصی بخش‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر به شمار می‌روند.

تکمیل فرم تقاضای حضور، مجوز کتبی نویسنده، مترجم یا ناشر، چکیده سوابق هنری متقاضی در قالب صفحه A۴، تصویر کارت ملی و یک قطعه عکس متقاضی مدارک عمومی برای بخش‌های مختلف این جشنواره هستند.

همچنین مدارک اختصاصی بخش مرور تئا‌تر ایران چهار نسخه دی وی دی فیلم نمایش، یک نسخه سی دی حاوی عکس‌های با کیفیت از اجرا و تاییدیه اجرای عمومی با قید تعداد اجرا، سالن اجرا و زمان آن است.

علاقمندان به حضور در بخش برگزیدگان تئا‌تر مناطق باید یک سی دی حاوی عکس‌های با کیفیت از اجرا و تاییدیه اجرای عمومی با قید تعداد اجرا و زمان و مکان آن را به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.

متقاضیان حضور در بخش جشنواره، جشنواره‌ها نیز باید چهار نسخه دی وی دی فیلم آموزش، یک نسخه سی دی حاوی عکس‌های با کیفیت از اجرا و تاییدیه سازمان برگزار کننده جشنواره مبنی بر برگزیده بودن اثر در جشنواره را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

همچنین شرکت کنندگان در بخش چشم انداز تئا‌تر ایران، چهار نسخه نمایشنامه تایپ شده به همراه فایل آن در Word و Pdf را بر روی سی دی و متقاضیان بخش تئا‌تر نسل نو باید علاوه بر نمایشنامه، چهار نسخه نمایشنامه تایپ شده به همراه فایل آن در محیط Word و Pdf بر روی سی دی، فیلم، چهار نسخه دی وی دی فیلم نمایش و یک سی دی حاوی عکس‌های با کیفیت از نمایش را به این جشنواره ارائه کنند.

چهار نسخه دی وی دی فیلم نمایش، سی دی حاوی عکس‌های با کیفیت از نمایش، تاییدیه سازمان برگزار کننده جشنواره مبنی بر برگزیده بودن اثر در جشنواره، مدارک اختصاصی بخش مه‌مان تئا‌تر خیابانی و چهار نسخه طرح تایپ شده مدارک قسمت مسابقه این بخش به شمار می‌رود.

سه نسخه نمایشنامه تایپ شده به همراه فایل آن در Word و Pdf بر روی س دی مدارک بخش مسابقه نمایشنامه نویسی، فایل عکس‌ها با وضوح حداقل dpi۳۰۰ بر روی سی دی، عکس چاپ شده در ابعاد ۲۰×۳۰ و درج نام اثر، نام نویسنده و کارگردان، مکان و زمان اجرای آن بر روی برچسب در پشت عکس‌ها مدارک مسابقه عکس است.

علاقمندان به حضور در بخش مسابقه پوستر نیز باید ضمن ارائه حداکثر پنج پوستر در ابعاد واقعی فایل پوستر با کیفیت بالا در محیط TIFF بر روی دی وی دی را به دبیرخانه این جشنواره ارائه کنند.

دبیرخانه سی و دومین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر در تهران، خیابان آیت الله طالقانی، قبل از میدان فلسطین، خیابان شهید سرپرست جنوبی، کوچه پارس، پلاک ۵، طبقه سوم واقع شده است.

کد خبر 210900
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز