سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرانسوا کاسپر، موسس و رئیس اتحادیه طراحان گرافیک فرانسه و از طراحان مطرح این کشور به دعوت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از میهمان هفته طراحی گرافیک در تهران است.

به گزارش همشهری آنلاین، فرانسوا کاسپرنماینده و سخنگوی حرفه طراحی گرافیک وزارت فرهنگ فرانسه و موسس و رئیس اتحادیه طراحان این کشور به دعوت انجمن طراحان گرافیک ایران میهمان هفته طراحی گرافیک در تهران است.

نمایشگاهی از آثار برگزیده این طراح مطرح فرانسوی که تاکنون در بیش از 130 نمایشگاه بین المللی به نمایش در آمده است، 27 فروردین تا 5 اردیبهشت 1392 همزمان با هفته طراحی گرافیک در خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود.

این هنرمند فرانسوی در روز 5 اردیبهشت ماه ساعت 17 در خانه هنرمندان و در حاشیه برگزاری هفته طراحی گرافیک به سخنرانی می‌پردازد.

کاسپر که از سال 1989 کار خود را با طراحی آثار مختلف برای پروژه های متعدد دولتی، شرکتهای خصوصی و سالنهای تئاتر آغاز کرده است، تاکنون عضو هیئت داوری بسیاری از مسابقات بین المللی طراحی در جهان بوده است.

آثار وی تاکنون در نمایشگاههای بین المللی و دوسالانه های متعددی همچون برنو، شومن، لاهتی، مکزیک، ورشو و ... به نمایش درآمده اند.

این آثار به مجموعه های عمومی و شخصی در پاریس، هامبورگ و نیویورک تعلق داشته و همچنین در مجلات تخصصی از جمله آرت اند دیزاین، پیکسل، آیدیا و ... چاپ شده است.

فرانسوا کاسپ برای نخستین بار و به همت انجمن طراحان گرافیک ایران میهمان هفته طراحی گرافیک می‌باشد.

کد خبر 209442

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز