گروه شهری: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تندیس سیمین انجمن مدیریت کیفیت ایران را در دومین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران عرصه مدیریت کیفیت کشور از آن خود کرد.

دومین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران مدیریت کشور با حضور 700تن از مدیران ارشد نهادهای دولتی و خصوصی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزارشد.هدف از این جشنواره ملی که به‌صورت سالانه و به همت انجمن مدیریت کیفیت ایران برگزار می‌شود الگوسازی و معرفی چهره‌های برتر در عرصه مدیریت کیفیت کشور بوده و شامل 10بخش است.

کمیته علمی و هیأت داوری این جشنواره که از مدیران موفق و شناخته‌شده کشور تشکیل شده، در بخش عمران شهری جشنواره سال91 تندیس سیمین و لوح تقدیر جشنواره را به پاس تحولات گسترده و سریع در دو سال اخیر پایتخت در زمینه طرح‌های عمرانی به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران اعطا کرد.

در این مراسم، سیدمازیار حسینی معاون فنی و عمرانی شهردار تهران به‌عنوان یکی از سخنرانان اصلی و برگزیدگان جشنواره به ارائه نقطه‌نظرات خود درخصوص نحوه ارتقای سرعت و کیفیت در طرح‌های عمرانی و همچنین الزامات و ضرورت‌های کسب موفقیت در امور حرفه‌ای و مهندسی پرداخت. تهران در سال‌های اخیر شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی بی‌نظیری بوده است که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شوند.

کد خبر 209086
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز