یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: بارش برف در هجدهمین روز از فصل بهار مردم شهرستانهای بافت ، رابر و جیرفت غافلگیر کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بافت گفت: نیروهای این راهداری برای پاکسازی مسیرهای برفگیر و کوهستانی به ویژه در گردنه کفنوئیه از دیشب مستقر شده‌اند و به بازگشایی مسیرهای اصلی این شهرستان اقدام کرده اند.

همچنین بارش برف در محورهای کوهستانی سنگ صیاد،اِسکِر و کفنوئیه بافت از دیشب تا کنون ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافت گفت: با توجه به بارش باران و برف شدید طی 48 ساعت گذشته هفت روستا در بخش مرکزی و یک روستا در بخش خبر آسیب دیده‌اند و اکیپ‌ها‌ی امداد و نجات این جمعیت از دقایق اولیه صبح برای کمک و امداد رسانی به روستاها اعزام شده‌اند. همچنین 200 خانوار عشایر در مسیر کوچ از مناطق گرمسیر به مناطق سردسیر گرفتار سیلاب شدند و امداد و نجات آنان نیز ادامه دارد. بارش باران و برف در شهرستان بافت که از صبح دیروز آغاز شده همچنان با شدت ادامه دارد.

بارش برف بهاری در شهرستان جیرفت هم امدادگران و راهداران را به امداد جاده‌ای کشاند. معناصِری معاون برنامه‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: بارش برف از دیشب در گردنه سربیژن بخش ساردوییه جیرفت باعث شد تا اکیپ‌های امدادی راهداری و پلیس راه و هلال احمر به ابن منطقه اعزام شوند و با بازگشایی این محور به رانندگان کمک کنند. سروان مسکونی فرمانده پلیس راه جیرفت گفت: گروه‌های پلیس راه از بامداد امروز در این محور مستقر‌اند.
بارش باران در شهرستان‌های بم و فهرج در جنوب شرقی استان کرمان ، مردم و بویژه کشاورزان این مناطق را بسیار خوشحال کرد.

کد خبر 207804
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز