دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بروز گرد و غبار و کاهش دید افقی در استان‌های غربی کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.

مهر نوشت: عبدالرضا امیدوار شهری با بیان این مطلب افزود: بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی فعالیت سامانه بارشی که در روزهای اخیر در کشور فعال بوده است امشب در جنوب شرق و برخی مناطق شرق کشور با رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد ادامه خواهد داشت و طی این مدت دریای عمان مواج و طوفانی است.

وی با بیان اینکه این سامانه سه شنبه از کشور خارج می‌شود اظهار داشت: امشب و فردا دما در بیشتر نقاط به ویژه سواحل دریای خزر افزایش می‌یابد و در نوار شمالی با وزش باد همراه خواهد بود.

به گفته امیدوار، سه شنبه وزش باد شدید در شمال غرب و برخی مناطق سواحل دریای خزر نیز رخ خواهد داد، و در این روز در برخی مناطق استان‌های غربی باد، گرد و خاک و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: چهارشنبه با استقرار توده هوای سرد نسبی بر روی سواحل دریای خزر دما در نوار شمالی کشور به طور محسوس کاهش می‌یابد.

وی افزود: چهارشنبه و پنجشنبه بارش پراکنده همراه با وزش باد در شمال غرب، سواحل جنوبی دریای خزر و ارتفاعات البرز پیش‌بینی می‌شود.

امیدوار یادآور شد: فردا آسمان تهران صاف است و بیشینه و کمینه دما با 2 درجه افزایش نسبت به روز گذشته به ترتیب برابر 29 و 17 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کد خبر 208008
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز