شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی گزارش داد: نقشه‌های پیش‌یابی نشان میدهد طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته جاری آسمان کشور به ترتیب با بارش پراکنده، وزش باد و در آخر جوی آرام خواهد داشت.

ایرنا 10 فروردین نوشت: پاره‌ای از مناطق سواحل شمال کشور، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور با افزایش ابر مواجه است، وزش باد و بارش پراکنده گاهی رعد و برق و کاهش دما برای این روز پیش‌بینی شده و علاوه برآن طی روز شنبه دریای خزر مواج است .

روزیکشنبه هفته جاری در برخی نواحی نیمه شرقی وزش باد و افزایش ابر رخ خواهد داد و برای روز دوشنبه در اغلب نقاط کشور جو آرامی خواهیم داشت.

گزارش سازمان مذکور می‌افزاید آسمان تهران روز شنبه کمی ابری در ارتفاعات افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده و گاهی باد مورد انتظار است. تهرانی‌ها در روز یازدهم فروردین آسمانی صاف و در پاره‌ای از نقاط غبار صبحگاهی را شاهد خواهند بود.

از سوی دیگر استان‌های شمالی کشور گیلان و مازندران برای روزهای شنبه و یکشنبه وضعیت جوی مشابهی دارند و استان گلستان تاحدودی متفاوت پیش بینی شده است.

آسمان استان‌های گیلان و مازندران در روز شنبه کمی ابری در ارتفاعات افزایش ابر خواهند داشت و روز یکشنبه هوایی صاف در این دو استان مورد انتظار است.

استان گلستان نیز روز شنبه کمی ابری تا نیمه ابری و با بارش پراکنده، گاهی وزش باد دارد و روز یکشنبه نیز کمی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی شده است.

کد خبر 206690
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز