همشهری آنلاین: سالن استاد حمید سمندریان و سالن شماره یک مجموعه ایرانشهر از شنبه 17 فروردین آغازگر نمایش های تئاتر سال 92 می‌شوند و در این میان نمایشهای "قرارداد با مرگ"، "باغ آلبالو" و "سه گانه اورنگ" به روی صحنه می‌روند.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تماشاخانه ایرانشهر، از 17 فروردین سالن های نمایشی این تماشاخانه میزبان دوستداران و تماشاگران تئاتر می‌شوند.

سالن استاد سمندریان از شنبه شب 17 فروردین، میزبان نمایش "قرارداد با مرگ" به نویسندگی "اسلاومیر مروژک" و کارگردانی داریوش مودبیان می‌شود.

این نمایش با بازی داریوش مودبیان و کوروش سلیمانی و دستیاران کارگردان: محمد خداوردی و سحر عبداللهی، روابط عمومی: ارشام مودبیان و سهیلا غفاری راد، طراحی لباس، صحنه و دکور: رحیمه صباحی و طراح پوستر و بروشور: مجید توکلی از تاریخ یاد شده در ساعت 21، روی صحنه می‌رود.

سالن شماره یک مجموعه ایرانشهر نیز از یکشنبه شب  18 فروردین ساعت 19:30 میزبان نمایش "باغ آلبالو" با بازی هما روستا، رضا بهبودی، سعید چنگیزیان، داریوش موفق، لیلی رشیدی، مهدی کوشکی، اشکان جنابی و کاظم سیاحی است و از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به دستیار کارگردان و منشی صحنه: رها شیرازی، مدیر تولید: ساسان پیروز، طراح لباس: ویشکا آسایش، طراح پوستر و بروشور: بهراد جوانبخت و چهره پرداز: بهارک حامدی اشاره کرد.

سالن استاد سمندریان از دوشنبه شب 19 فروردین میزبان نمایش "سه گانه اورنگ" خواهد شد.

این نمایش با بازی گلاب آدینه، مریم سعادت، پیام دهکردی، عماد سالکی از ساعت 19، به روی صحنه خواهد رفت و عوامل پشت صحنه این نمایش عبارتند از دستیار کارگردان: فواد خراباتی، منشی صحنه: سارا والیانی، طراح صحنه و دکور: رضا مهدی زاده و طراح پوستر و بروشور: علی پور طیب.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید و رزرو بلیت و سایر اخبار هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می‌توانند به آدرس www.tamashakhaneh.ir مراجعه کنند و یا ازطریق شماره های 88814115، 88814116، 88814125 و 88814126 با این مجموعه در ارتباط باشند.

 

کد خبر 207462

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز