چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش "درباره ال ای" که در اواخر سال ۱۳۹۱ اجرا شد و با استقبال مخاطبین روبرو شده بود، با تغییراتی مجددا در این تماشاخانه به روی صحنه می‌رود.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، این نمایش که امیررضا طلاچیان تحریر کرده و کارگردانی آن به عهده بهزاد مرتضوی است، از پنجشنبه ۲۲ فروردین تماشاخانه به روی صحنه می‌رود.

بهزاد مرتضوی در مهرماه سال گذشته نیز نمایش "یک تنبیه باشکوه" را در تالار حافظ به روی صحنه برده بود.

بهزاد مرتضوی، طراح و کارگردان این نمایش در این رابطه گفت: بعد از پایان دور اول اجرای نمایش تماسهای بسیاری داشتیم که خواستار دیدن نمایش بودند.

بنابراین وقتی "مرده شور"، نمایش بعدی این تماشاخانه، توسط مرکز هنرهای نمایشی مردود اعلام شد، تصمیم گرفتیم تا مجددا نمایش را با ایجاد تغییراتی روی صحنه ببریم.

این نمایش کمیک که برداشتی است آزاد از داستان "خانواده نیک اختر" اثر ایرج پزشکزاد، زیر نظر و با مشورت امید سهرابی نگاشته شده است.

"درباره اِل اِی" داستان خانواده ای ایرانی است که از زمان جنگ ایران و عراق به لس آنجلس کوچ کرده و در آنجا سکنی گزیده اند.

ماجرا از جایی آغاز می‌شود که منزل این خانواده به دلیل بدهکاری به بانک آمریکا، در خطر حراج قرار گرفته و در همین اوضاع است که دوست چهل ساله پدر خانواده برای معالجه به آنجا می‌رود.

چالش این خانواده برای رفع مشکلاتشان و تلاش میهمان آنها برای بازگشتشان به ایران ماجراهایی ایجاد می‌کند و ... .

دیگر عوامل این نمایش به این شرح هستند: بازیگران: حمید احمدی، شادی اسد پور، راد پورجبار، مهسا انجدانی، لاچین دربندی و بهزاد مرتضوی، دستیاران کارگردان: سپیده حاتمی، علی خرسند ، طراح گریم: افسانه قلی زاده، طراح و انتخاب لباس: بهاره مرتضوی، مسئول فنی: مهران زاغری، عکاس: سارا ساسانی، مسئول نور: علی خرسند، دستیار تهیه: سپیده حاتمی، مدیر تولید: پویا نعمت الهی و تهیه کننده سامان بیرقی.

"درباره ال ای" هر روز به جز شنبه ها ساعت 20:30 در تماشاخانه پارین واقع در خیابان ولی عصر، بعد از پارک وی، خیابان شهید فلاحی(زعفرانیه)، نبش پرزین بغدادی، موزه زمان به روی صحنه می‌رود.

علاقمندان به تهیه بلیت این نمایش می‌توانند برای خرید اینترنتی به سایت www.tiwall.com مراجعه کنند و یا برای رزرو با شماره تلفن ۲۲۱۸۲۹۵۲ تماس بگیرند.

کد خبر 208387

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز